The Love Of My Life - Kapitel 19


Nästa dag gick ovanligt snabbt. Justin hade konsert på kvällen och efter det åkte vi alla och åt. Fast Justin ville egentligen bara hem och sova. Så när vi äntligen kom hem var det baraa att gå och lägga sig. Men klockan var ju ungefär halv 12 på natten så det var ju inte konstigt.
Vi gjorde ungefär samma saker dagen efter.

-Justin du är ledig idag! Kan inte vi bada? frågade jag och ruskade om Justin som låg och sov.
-Mm snart... mumlade han.
-Men klockan är faktist halv ett, du ska väl inte sova hela dagen?
-Jo.
-Jahapp, men jag byter om iallafall.

Jag gick in på toalletten och tog på mig en ljusblå bikini som jag köpt dagen innan. Sen gick jag in till Justin igen och blev väldigt överaskad när jag såg honom stå bredvid sängen med sina blåa badshorts på sig. Vi matchade faktist.
-Du var snabb Bieebz! sa jag och flinade.
-Jag vet.

Justin's perspektiv:

Åhh, varför är Whitney så otroligt vacker? När vi stod i hissen kunde jag inte slita blicken ifrån henne. Jag måste erkänna att det var en liten lättnad när vi äntligen kom ner och hissdörren öpnnats, för jag tror att hon märkte att jag stod och glodde på henne.
-Poolen eller havet? frågade jag Whitney när vi kom ut i soljuset.
-Poolen tycker jag. svarade hon och log på sitt gulliga sätt.
-Okej shawty.

När vi kom nära poolen började jag springa och hoppade sedan som en bomb ner i vattnet. Det var inte så många där eftersom de flesta var vid stranden så jag skvätte bara ner några - hehe.
När jag kom upp till ytan såg jag Whitney stå och skratta åt mig.
-Kom då fegis! ropade jag åt henne.
-Nej, jag ska sola först. svarade hon och satte sig på solstolen närmast poolen.
-Görså. svarade jag.
Men jag tänkte självklart inte låta henne vara så tråkig och ligga och sola?

Jag kom tillslut på en grej jag kunde gör för att få henne ner i poolen.
Jag började sprattla med benen och plaska med armarna som att jag höll på att drunkna.
-Whitney! Hjälp mig! skrek jag för att få hennes uppmärksamhet.
Hon kollade snabbt mot poolen.
-Oh my Bieber! skrek hon och dök i.
Hon skulle precis rädda mig när jag började skratta och hon förstod snabbt att jag bara ville få ner henne i poolen.
-Justin! Det där var inte rättvist! Jag trodde ju att du höll på att dö? sa hon och blängde på mig surt.
-Men gumman då! Kom hit. sa jag och drog henne nära mig och kramade länge om henne.
-Förlåt. viskade jag i hennes öra och jag kände hur hon rös till.
-Gör aldrig om det där, jag vill inte mista dig. svarade hon och kramade mig ännu hårdare samtidigt som vi trampade vatten för att hålla oss över ytan. Jag kände hur våra kroppar pressades mot varandra och jag ville aldrig släppa taget.
-Oh my god! Det är Justin Bieber och Whitney Beckham! hörde vi någon skrika och våran kram förstördes.

Vi stod i lite mer än en timme och snackade med fans. När vi inte orkade mer bestämde vi oss för att äta.
-Kan vi inte åka till MacDonalds? frågade jag och hoppades verkligen att hon skulle säga ja.
-Aah okej. svarade hon och vi gick för att leta efter Kenny. För första gången hade Kenny lämmnat mig själv i några dagar när jag varit med Whitney. Det känns lite tomt men ändå skönt att få vara själv med henne.
 

Så :) haha vad sent jag lägger upp alla kapitel nuförtiden :o Får ta och ändra på det ;)
Men på måndagara har jag ganska sen handbollsträning så aa :P
De flesta skrev på inlägget innan att de gillade Justin's perspektiv mest ,så jag var snäll och skrev ur hans perspektiv idag :)
Föresten förlåt för mina stavfel och sånt på förra kapitlet , men jag var grymt trött så jag var inte så noga med det :P samma idag ;)

Btw, 10=nästa kapitel ;) det klarar ni! (från olika personer)


Kommentarer

elice

Haha vad smart Justin va för att få ner henne ;)<333

Och fia dom måste kyssas !:)<333333

07:09:55 / 2011-04-05 - http://fffinastt.blogg.se/

elce

Haha smart Justin är!;)<333

Och fia dom måste kyssas !;)<3333333

07:30:50 / 2011-04-05

maja

Men Fia tänk på att alla som läser din blogg inte kan kommentera, dom kankse inte har nått internet och måste läsa på sin iphone men dom kanske inte kan kommentera då :( Aja älskar iallafall din historia och nästa kap, kan du väll skriva om Whitney perspektiv :D Dom måstr kyssas nuuu asså ångla och sen ligga :$ hahaha aja fortsätt bara skriv puss! :D <3333333

13:51:46 / 2011-04-05

Maja

Men Fia tänk på att alla som läser din blogg inte kan kommentera, dom kankse inte har nått internet och måste läsa på sin iphone men dom kanske inte kan kommentera då :( Aja älskar iallafall din historia och nästa kap, kan du väll skriva om Whitney perspektiv :D Dom måstr kyssas nuuu asså ångla och sen ligga :$ hahaha aja fortsätt bara skriv puss! :D <3333333

13:52:22 / 2011-04-05 - http://zotabruden.blogg.se/

diana

fia, snart måste du ju skriva lite drama? ;)

15:41:25 / 2011-04-05

cissi:D <333

faaaaaaaaaan va bra den är! du borde bli författare ! dom måste kyssas ! älskar dej så jävla mycekt det är ju fan dagens att läsa den ! :D <3

15:56:12 / 2011-04-05 - http://bblondinernaa.blogg.se/

sara

:D:D:D::<3333

16:38:38 / 2011-04-05 - http://smilebiitch.blogg.se/

manda <3

gryyyyyyyyyyym! längtar tills nästa ;) <333333333333333333333

17:05:21 / 2011-04-05

CAjsa

Så bäst!

Dom måst bli tsm!:D <3333333333

17:13:25 / 2011-04-05 - http://bondsomfan.blogg.se/

vilmaa

skit bra! men de måste ju bara bli tsm snart! hehe <333333

18:38:33 / 2011-04-05



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu