The Love Of My Life - Kapitel 22



-Varför var du borta så länge inatt då? frågade Justin när vi satt nere med alla i crewet och åt lunch.
Fan. Där kom den frågan. Jag måste berätta för honom. Men inte nu när alla andra är här.
-Eh, jag kan berätta sen. svarade jag och hoppades på att han inte skulle fråga mer om det.
-Okej shawty. Det måste du för... Jag kan faktist se att du är helt röd på din högra kind. sa han till mig, men det sista viskade han.
Jag hade försökt sminka över det precis när jag vaknat, men lyckades inte särskillt bra.
Justin började prata med de andra men kolade oroat på mig då och då.

-Berätta nu. sa han precis när vi stängt dörren till sviten.
-Ehm, du vet pizzan?
-Aa. svarade han och höjde på ena ögonbrynet.
-Jag läste inte upp allt som stod på brevet för dig... sa jag och gav honom brevet som jag hade i fickan.
Han läste det snabbt och när han var klar kollade han känslolöst upp på mig, men jag såg att han spände knytnävarna.
-Förlåt... Jag ville inte ha något bråk, jag ville bara lösa allt. Men det blev nog värre.
Jag kände att jag var nära på att börja gråta och en tår åkte ner för min kind. Jag torkade snabbt bort den. Men Justin hade nog märkt det för han gick mot mig och omfammnade mig. Han sa ingenting, så jag visste inte om han var sur på mig eller inte.
-Är du arg på mig? frågade jag med darrande röst.
-Shawty, jag skulle aldrig kunna bli arg på dig. Men det finns en annan som jag är riktigt arg på... Slog han dig?
Jag nickade och tröck mig mot Justin som torkade mina tårar.
-Jag fixar det, ingen ska få röra min Whitney. viskade han i mitt öra.
-Jag älskar dig.

-Grym publik idag alltså! sa Justin när han kom ner från scenen.
På dagen hade vi shoppat lite, det fanns inte så mycket annat att göra.
-Du var jätte duktig! sa jag och gick fram till honom och kysste honom lätt.
-Som alltid. stämde Pattie in.
-Vi måste åka till hotellet och packa nu, flyget går klockaan 6 på morgonen imorgon. sa Scooter när han kom till oss.
-Hallå? Jag kom just av scenen, och du har redan hittat på något jag ska göra? svarade Justin sarkastiskt.
-Du var grym Bieber, men vi måste dra nu! fortsatte Scooter.
Justin suckade och log lite.

I bilen, som var en limousine, satt Justin och sjöng hans låt "Favorite Girl" tyst så att bara jag skulle höra samtidigt som han kollade på mig.
-Du är så gullig Bieebz. sa jag och tog hans hand när han hade sjungit färdigt.
-Du är gullig shawty!
Han log mot mig och hela jag smalt.
-Jag visste föresten inte att vi skulle åka hem idag.
-Inte jag heller. svarade Justin
Jag slöt mina ögon och började tänka på min familj. Cruz, Brooklyn, Romeo, mamma och pappa. Jag saknar dom sjukt mycket! Jag hade faktist köpt varsin liten souvenir till alla från Bahamas.
Medan jag satt och tänkte på dem kom jag på vad pappa sagt.


Inget hände i det här kaotet, jag vet ;P men det måste ju finnas sånna kapitel också right?
Och haha förlåt för den tråkiga bilden men visste inte vad jag skulle ta för bilder ¨xD
Men jag tycker att ni ska kommentera nu :DD för då blir jag glad ;)

Spelade slutspel idag, vi åkte tyvärr ur :( men jag fick matchens lirare tröjan sista matchn så det va najjs (Y)

Puss ;*

Kommentarer

jullan

men det var jätte bra ändå! skriv mer! <3333333

08:38:55 / 2011-04-10 - http://underbarasttt.blogg.se/

viilmaa

den va skit bra ju! skriiiiv meeer! :D <333333

08:46:16 / 2011-04-10

Manda

Jag tycke att det var bra, men som sagt det hände inte så mkt xD skriv ett idag också :) <3333333333333333333333333333

09:39:36 / 2011-04-10

elice

De va bra, de måste ju inte alltid hända saker ;)<33333333

10:14:22 / 2011-04-10

cissi:P

grym som vanligt, ja vad ska man säga ? ;*

16:51:29 / 2011-04-10

maja

haha fia! :D <33333333 alla kapitel är bra! ;)

20:15:09 / 2011-04-10 - http://zotabruden.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu