The Love Of My Life - Kapitel 23


Justin's perspektiv:

-Jag kommer att sakna dig älskling! viskade jag i Whitney's öra när vi stod på flygplatsen för att ta farväl.
Hon skulle hem till Los Angeles och jag skulle till New York för att gå på några intervjuer, sen om två dagar åker jag hem till Atlanta.
-Vi måste träffas snart Justin, jag kommer inte att klara mig annars. snyftade hon fram.
Jag kollade henne djupt i ögonen och sa:
-Baby vi klarar allt tillsammans!
-Men vi kommer ju inte att vara tillsammans? Du ska ju till New York, och sen ATL och jag till LA.
-Men vi klarar det endå, jag lovar.
-Jag älskar dig. sa hon och kysste mig länge.
Jag ville inte släppa henne, men när de ropade i högtalarna att alla som skkulle med planet till LA fick lov att checka in hade jag inget val.
Hon kramade mamma, Scooter, Kenny, Dan (min gitarist) och alla andra i crewet. Sist kom hon tillbaka till mig och kysste mig en sista gång. Sen släppte hon mig och viskade i mitt öra att hon älskar mig, sen började hon gå.
Jag följde varje steg hon tog. Innan hon gick förbi ett hörn vände hon sig och vinkade mot mig. Sen var hon borta. Min Whitney var borta.

Flygturen var riktigt långtråkig. En av mina dansare, Alfredo som var lika gammal som mig, försökte få mig glad. Men jag kunde bara tänka på Whitney. Hennes underbara leénde...
-Ey Bieber! Vakna, vi är framme! hörde jag Alfredo säga och ruskade om mig.
-I Los Angeles? frågade jag.
-Va? Nej, New York! skrattade han.
-Aha. svarade jag och mitt hopp släcktes.

-Showtime! sa jag och gick ut till Ellen.
Publiken blev vild. Jag vinkade glatt till alla och såg en stor skylt bakom sofforna där det stod:
"Ellen Degeneres show".
Det var fjärde gången jag var här nu och det är alltid lika kul!
-Hej Justin! sa hon och ställde sig upp för att krama mig.

Under intervjuen frågade Ellen om allt möjligt. Men när det kom en bild på mig och Whitney när i är ute och shoppar och håller hand blev jag ganska nervös och visste inte vad jag skulle säga.
-Så Justin... Har ni något på gång? Du och Whitney Beckham? Är ni tillsammans eller bara vänner? frågade Ellen och hela publiken blev tyst.
-Ehh... Asså nej, jag har inte tid för tjejer i mitt liv just nu. Vi har inget sånt på gång, hon är bara en bekant till mig. Jag höll henne i handen för att hon höll på att ramla...

Varför sa jag just det där?

-Jaha, okej. Det skulle inte vara skönt att ha en stöttande tjej i ditt liv då? Vore inte Whitney perfekt för dig?
-Nej, jag har så mycket att göra, det skulle bli ett distansförhållande isåfall. Men hon är inte riktigt min typ.

Okej, nu är jag körd. Varför sitter jag och ljuger?

Whitney's perspektiv:

-Hallå?! ropade jag när jag öppnade dörren.
Mamma hade hämtat mig på flygplatsen och det var fullt med fans där. Men faktist inte på flygplanet - skönt!
-Din bröder är nog ute och spelar fotboll. sa mamma som kom in efter mig.
-Okej! svarade jag och skuttade ut.

-Hej killar! ropade jag när jag var ungefär tio meter från fotbollsplanen.
De vände sig snabbt om och började springa mot mig.
-Whitney! skrek alla och hoppade på mig.

Jag tittade på när mina bröder spelade fotboll ett tag, sen gick jag in till mitt rum och satte på tv'en. Jag bläddrade kanal och sen ser jag att Ellen show just börjar. Och eftersom att jag älskar det programmet bestämmde jag mig för att kolla på det. Efter ett tag - till min förvåning - kommer Justin in och sätter sig på en av fåtöljerna.
Jag satt som klistrad framför tv'en och plötsligt såg jag en bild på mig och Justin.
Flera tankar åkte runt i mitt huvud, jag hoppades både att han skulle erkänna att v var tillsammans men också att han skulle säga att han inte ville prata om det. Jag trodde verkligen inte att han skulle säga det han sen sa...


Så vad tycker ni? Ska hon bli glad eller ledsen? Vet att det är Selena Gomez på en av bilderna, men låtsas som att det är Whitney :)

Kommentera! :DDDD

och by the way, tack för alla underbara komentarer jag fått hitills, ni e så snälla! :D det värmer mer än ni tror :)

Kommentarer

Elice

as bra kapitel Fia, men dom måste träffas snart igen!! :o<333333333333

Jag tycker att justin ska erkänna tillslut att dom är tillsammans :D<33333333

07:24:04 / 2011-04-11 - http://fffinastt.blogg.se/

jullan

Jag tycker att han ska erkänna att dem är tsm! <3333333333

08:45:20 / 2011-04-11

cissi :)

as bra fia, han borde erkänna det ! <3

17:10:15 / 2011-04-11

manda <3

drama på ingång ?? :0 xD <3333333333333333333333333333

17:53:59 / 2011-04-11

diana

jag tycker att hon borde bli sur! :) <333 då blir det drama!

18:49:47 / 2011-04-11

CAjsa

Asså fia , hon borde bli rätt ledsen..eftersom att om jag skulle vara tsm med han skulle jag vilja att alla skulle veta och vara fett stolt!

Men de är din berättelse... as bra fia! <3333333333333

20:29:11 / 2011-04-11 - http://bondsomfan.blogg.se/

maja

fia skriv mer puss! <33333

17:00:10 / 2011-04-12 - http://zotabruden.blogg.se/

maja

svar; Haha det är klart att jag länkar min lilla Fia ;) <333333333

19:58:11 / 2011-04-12 - http://zotabruden.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu