The Love Of My Life - Kapitel 25



Dagen efter vaknade jag av att solen lyste in mellan mina gardiner.
Jag gäspade och sträckte på mig,men kände inte att det var dags att gå upp än. Jag låg kvar i sängen ganska länge och bara tänkte på allt som har hänt i mitt liv de senaste veckorna.
Kyle, Cassie, turnén och självklart Justin.
Justin hade faktist sagt på tv att jag inte var hans typ. Att vi bara var bekanta. Han vågade inte erkänna att han var min. Visst vi är inte som vanliga tonåringar som kan gå runt och prata om allt möjligt. Men det borde han väl endå kunna erkänna? Eller? Hur kunde jag förlåta honom så lätt? Nej... Han måste bevisa att han är värd det först.

-Mamma när ska vi åka?
-Ikväll hade vi tänkt, vi tar privatflyget. svarade mamma på min fråga när vi låg ute på solstolarna.
-Kan vi inte åka bil som en vanlig familj? frågade jag.
Eftersom att vi alltid åker privat flygplan eller något sånt där töntigt exklusivt vill jag någon gång prova något nytt.
-Varför vill du inte åka flygplan?
-Vi gör alltid det! Jag vill känna mig som alla andra för en gång skull, som en normal tonåring.
-Men lilla gumman. Du är inte normal, ingen är normal. Alla är olika. sa hon och tyckte säkert att hon var rolig.
-Du fattar inte. sa jag surt.
-Men Whit, det är väl mycket skönare att åka privatflyg?
-Aa jo, vi gör det då. svarade jag och ställde mig upp.
-Vart ska du? frågade mamma och tog av sig sina solglasögon.
-Bada.

Jag började småspringa mot poolen där Cruz och Romeo redan badade. När jag kom fram tog jag stegen ner, eftersom det inte var en så djup pool kunde jag inte hoppa - fast vi har självklart en djup pool också.
-Whinney! skrek dem och hoppade på mig.
Vi började skvätta vatten på varandra och alla hade jätekul.

Oh my god. Vad ska jag packa? En grå klänning? Nej. Femton par olika underkläder? Ja.
Så höll jag på i ungefär en timme. Men till sist var resväskan fullpackad av kläder och smink. Perfekt.
Jag hade följt med mamma och shoppat lite idag. Mest kläder till henne som hon skulle ha med sig. Jag hade ju redan shoppat mycket med Justin på Bahamas.
Men jag köpte en t-shirt med texten "I'm from LA, just so you know" och en till med texten "Kiss me if you dare." Haha jag har min passion för kläder med text.
Jag tog på mig t-shirten med texten "Kiss me if you dare" och bytte till svarta shorts.

-Whitney kom nu! Vi ska åka! hörde jag pappa ropa från hallen och jag skydade mig ner.
-Jag kommer! svarade jag.
-Oj du hade en stor väska.
-Jag vet. sa jag och gav den till Joe som stod och väntade bredvid pappa.
-Vi tar bilen till flygplatsen.
-Smart, vore inte så kul att gå dit. svarade jag sarkastiskt och flinade mot pappa.
-Ha ha, kom nu så jag kan larma huset.

När vi kom på planet sommnade jag snabbt.

-Whinney? Vi landar snart!
-Godmorgon Cruzie. sa jag som svar och Cruz satte sig i mitt knä.
-Jag har aldrig varit i Atlanta va? frågade han.
-Nej det har du nog inte, det är jätte fint här! Men jag hoppas att huset är fint, jag har aldrig varit där faktist.
Precis som Cruz sagt så landade vi efter en kvart.
När vi klev av planet märkte jag att vi var på en liten flygplats. Men lägre fram stod det papparazzis och fans och väntade. Säkert på pappa eller mamma.
Men när vi kom närmre skrek de flesta fans mitt namn och försökte få min uppmärksamhet. Vi skrev några fotografer och gick mot våran limousine.
Jag ville bara åka direkt till Justin, men klockan var ganska mycket så det var ingen idé.

När vi stannade klev först mina bröder ut och sprang in mot huset. När jag kom ut såg jag en stor villa. Bredvid stod det ett garage med en trappa på sidan. Jag blev lite fundersamt över vad som låg där uppe.
-Pappa, vad kommer man till om man går upp för trappan? frågade jag pappa när han kom ut ur bilen.
-Ditt rum. svarade han och flinade.
-Va? Nej menar du det? För jag typ ett eget hus? frågade jag och sken upp i ett stort leénde.
-Typ.
-Coolt!
Jag gick upp för trappan och när jag öppnade dörren kom jag in till en liten hall som "satt ihop med" ett kök och ett vardagsrum. Längst bort var det en stor dörr. När jag öppnade den kom jag in till ett av de finaste sovrum jag någonsin sett. En stor rund säng, två soffor med typ 20 kuddar i och allt var jätte fint.
Här kan jag och Justin vara ensamna.


Haha långt kapitel idag :)
Ni kanske tycker att jag överdriver lite med allt, men vafan hon heter ju Beckham? ;)
Aja komentera och skriv vad ni tycker :)
Haha för er som inte fattade vad jag menade med huset , kolla bilden :)

Puss

Kommentarer

Elice

Fia asbra kapitel!<3

Men nu är dom kan vara ensama tycker jag de ska hända lite saker, typ som sex :$ <3333

22:01:33 / 2011-04-12 - http://fffinastt.blogg.se/

CAjsa

Långt kapitel= bra!!

Nej de är inte överdrivett , de är jättebra som de är.. när dom är ensamma ska de hända lite saker tack! xd :D <333333333

23:01:43 / 2011-04-12 - http://bondsomfan.blogg.se/

maja

så jävla fucking bra FIA!! Asså vill också vara rik!

och som Cajsa sa, Långt kapitel=Bäst bäst bäst och fia du överdriver inte ens lite ;) !! :D :D :D :D :D <3333333333

07:56:07 / 2011-04-13 - http://zotabruden.blogg.se/

diana

nej, det är jätte bra! men fia, snaäälla gör lite draamaaaaaaaa t.ex. sängen?

16:27:06 / 2011-04-13

jullan

jätte bra fia! men när kommer det lite mer närkontakt??? ;) <3333333

17:52:08 / 2011-04-13 - http://w'

Ida

Gullig du är som svarade på frågan i min blogg, alltid kul att veta vem som läser ens blogg så jag vet och kan läsa din blogg också :D

20:27:33 / 2011-04-13 - http://ipeterson.blogg.se/

manda <3

asnajjs ;P grymt kapitel !! men jag håller med jullan, det borde vara mer närkontakt ;) haaha om jag inte minns helt fel så köpte Mathilda en t-shirt i partille där det stog ''kiss me if you dare'' xD <333333333333333333333333333333333

19:10:23 / 2011-04-14

manda <3

asnajjs ;P grymt kapitel !! men jag håller med jullan, det borde vara mer närkontakt ;) haaha om jag inte minns helt fel så köpte Mathilda en t-shirt i partille där det stog ''kiss me if you dare'' xD <333333333333333333333333333333333

19:10:39 / 2011-04-14



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu