The Love Of My Life - Kapitel 27


-Men Justin! Haha, jag är faktist hungrig! fick jag fram mellan skrattet när han plötsligt började kittla mig.
Jag låg i sängen och han satte sig på mig och fortsatte kittla mig. Han satt också på mina händer så jag kunde inte göra motstånd. Jag skrattade otroligt mycket.
-Du är väldigt kittlig. sa han och flinade stort mot mig.
-Justin sluta! skrek jag och skrattade fortfarande.
Han slutade och böjde sig ner och kysste mig. Jag besvarade hans kyss. Han hade helt kontrollen eftersom att han satt på mina händer. Han böjde sig längre ner och kysste mig på halsen. Han fortsatte lite ned men stannade precis vid tröjkanten. Jag kände något hårts pressas mot mitt innelår, det här får inte gå längre...
-Justin... Det här är tortyr, gå av mina händer. Jag vill äta nu. sa jag för att försöka få honom att sluta, inte för att jag ville det men det var bäst så.
Han kollade upp på mig och bet sig i läppen.
-Gillar du mat så mycket? Mer än mig? frågade han och låtsades bli ledsen.
Han gick av mina händer men satt fortfarande på mig.
-Nej det är klart att jag inte gör, jag älskar dig. Men jag är riktigt hungrig.
-Okej då, bara för att du är så gullig. sa han och kysste mig en sista gång.

Justin's perspektiv:

-Vart vill du åka och äta? frågade jag Whitney när jag just startat bilen och åkt ut från Whitney's uppfart.
-Hmm, Starbucks.
-Vill du ha kaffe eller? frågade jag förvirrat.
-Men nej, jag älskar deras mackor!
-Okej, jag har redan ätit så jag kan ta en fika.
Vi åkte igenom halva Atlanta tills vi kom till mitt favorit Starbucks cafe.
När vi klev ur bilen stannade några upp och kollade på oss. Så vi skyndade oss in för att inte bli märkta.
Men självklart är det första vi hör när vi öppnar dörrarna skrik.
-Oh my Bieber det är Justin Bieber och Whitney Beckham! skrek en tjej i våran ålder och flera kom fram till oss.
Vi tog några bilder och skrev autografer. När vi äntligen blev själva gick vi och beställde.

-Justin får jag smaka?
-Aa visst sötnos. svarade jag och gav henne min Vitamin Water flaska.
-Det var gott!
-Jag vet.
-Du, varför sa inte du som det var till Ellen? Om oss? frågade hon sen och jag suckade tungt.
-Men Whitney, jag har ju redan berättat det. Jag visste för det första inte om du ville att jag skulle berätta. Det var för din skull!
-Mmh. Men du kunde ju iallafall sagt att vi är bra vänner? Istället för bara bekanta?
-Okej shawty, förlåt.
-Det gör inget Justin... Men nästa gång, säg som det är.
-Om du vill det så.
-Mm, men nu ska vi vara glada! sa hon och log sitt vackra leénde.
-Hur länge stannar du i Atlanta föresten? frågade jag sen.
-Ingen aning, det är inte bestämmt än. Men jag skulle vilja flytta hit...
När hon sa det sken jag upp i ett stort leénde.
-För alltså jag måste säga att jag gillar mer huset här i Atlanta än det i Los Angeles, det är mycket mysigare här. fortsatte hon.
-Ja och sen kanske det finns en annan andledning...?
-Vadå? frågade hon förvirrat.
-En snygg kille kanske bor här i ATL, en grymt snygg kille. svarade jag lite flörtigt och blinkade mot henne.
-Haha, jaha du menar Chris Briwn? Nej jag tror faktist inte att han bor här. sa hon för att reta mig.
-Ha ha. Jag syftar på en ännu snyggare?
-Aha, Taylor Lautner? Nej han bor inte heller här.
-Nej den snyggaste av dem alla!
-Oh my Bieber, menar du självaste Justin Bieber?! Han är typ den snyggaste killen som finns! Jag skulle göra vad som helst för att få träffa honom! sa hon och försökte antagligen härma ett av mina fans.
-Kul! Ha ha.
-Men jag bara skojar med dig älskling, du är den sexigaste,snyggaste och hetaste killen jag någonsin sett!
-Jag vet. sa jag och blinkade mot henne.
-Det är ju ehm... alltid bra med bra självförtroende.
-Jag vet, men har du ätit upp din macka än?
-Ja, vart ska vi åka nu? frågade Whitney och ställde sig upp.
-Överraskning. svarade jag och reste mig också upp.
-Skulle vi inte hem till dig?
-Ändrade planer.

Vi gick ut i bilen och jag började åka till ett speciellt ställe som jag vet att hon kommer gilla.


Haha mkt prat i det här kapitlet, men aja :)
Kommentera ! :DDD
Förstår ni föresten vem som säger vad? ;P


Kommentarer

Lovisa

23:01:03 / 2011-04-15

Lovisa

oj förlåt!! men skiiit bra!!!!! <3 älskar eran eller din blogg!! <3

23:01:57 / 2011-04-15

CAjsa

ahdå jag fattar.. jag är ju smart!As bra kapiel!:D <3333333

23:02:37 / 2011-04-15 - http://bondsomfan.blogg.se/

viilma

äntligen! ;-) men as bra kapitel! O ja jag förstår iaf vem som säger vad. Skriiiiv meeeer! :-D<333333333333333333

23:25:08 / 2011-04-15

elice

As bra fia!<33

Haha, ibland fattar jag inte vem som säger vad :$<3333333

08:09:02 / 2011-04-16

jullan

Skit bra, och ja jag fattar allt :-D

08:22:18 / 2011-04-16

Manda

Jaa, man fattar vem som är vem eftersom det är Justins perspektiv och han pratar ju i jagform xD men skitbra kapitel, fast du visste kanske redan vad jag tyckte :P <33333333333333333333

08:57:48 / 2011-04-16

maja

klart jag fattar fia skit bra kapiel! :D azum! <33333

13:49:37 / 2011-04-16 - http://zotabruden.blogg.se/

cissi:D <333

as bra kapitel fia. ja är lite efter :P

23:13:32 / 2011-04-18 - http://bblondinernaa.blogg.se/

Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

22:20:09 / 2011-07-19 - http://smsalåna.nu



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu