The Love Of My Life - Kapitel 35



Justin's perspektiv:

-Vi ses. sa jag och sträckte mig till passagerar sätet och gav Whitney en puss på kinden.
-Ahh, när då? frågade hon.
-Jag har lite saker inplanerat med mitt crew imorgon, men jag kan ju ringa dig.
-Okej, mm jag måste nog spendera lite tid med min familj också. Hejdå Biebs! sa hon och hoppade ut ur bilen.
Jag startade motorn, vinkade till Whitney och åkte sedan ut från hennes uppfart.

Jag bestämde mig för att åka hem. Till mitt hus. Till Chaz... och Ryan.
När jag kom fram körde jag först in bilen i garaget men satt fortfarande kvar. Jag tog upp min mobil och och slog in mammas nummer. Hon svarade snabbt.
-Hej, Pattie här!
-Hej mamma! Jag saknar dig, när kommer du hem? frågade jag.
-Jag saknar dig också gubben! Jag kommer hem om två timmar ungefär. svarade hon och jag kunde "höra" att hon log.
-Okej, vad kul. Jag, Ryan och Chaz kan göra middag. Klockan är ju liksom halv sex.
-Ja, det vore bra. Men vänta inte på mig, det blir kanske senare och ni behöver mat. Jag äter nog på flyget. sa hon.
-Okej, men vi ses! Hälsa Scooter och dem!
-Ja det ska jag, hejdå. sa hon och avrundade samtalet.
Hela mitt crew - förutom mig och dansarna - hade åkt på en konferens eller något sånt i några dagar.

-Ey grabbar! Vilken pizza ska ni ha?! ropade jag när jag öppnat dörren och gått in i huset.
-Hawaii till mig! svarade Chaz som satt i köket och drack Red Bull.
-Ehh, en Kebab pizza! svarade Ryan.
-Okej. svarade jag och ringde upp närmaste pizza leverantör.
En kille svarade och presenterade företaget och sig sjölv, inte för att jag lyssnade precis.
-Vad önskas? frågade han sen.
-En Hawaii, en Kebab pizza och en Pepperoni. Och tre cola tack.

-Morsan kommer hem ikväll. sa jag till Chaz och Ryan och satte mig på kortsidan av köksbordet där de satt.
-Nice. fick jag som svar av Ryan.
-Hur mycket hatar du mig just nu Justin? fortsatte han och jag kunde inte låta bli att flina lite.
-Ehm, just nu är jag på bra humör så kanske på en skala från 1 till 10 så... 7. Och kom ihåg att jag är på bra humör nu. svarade jag för att reta honom. Han gick på det.
-Altså Bieber förlåt! Jag kan ju inte ro för att hon är så ... snygg?
-Jag vet, hon är snyggast i världen! Men hon är min, kom ihåg det nästa gång. Vi säger såhär, rör du henne en till gång så vill jag inte ha något med dig att göra. Men eftersom att du är min polare och har varit det så länge jag kan minnas så ska jag försöka förlåta dig för den här gången. sa jag, allvarligt den här gången.
-Okej jag lovar, jag ska inte göra något sånt igen.
-Bra. svarade jag.
-Jag känner mig lite utanför här... stämde Chaz in.
Jag och Ryan kollade på varandra.
-Tänker du samma sak som jag? frågade Ryan och flinade stort.
-Oh yes... svarade jag och vi båda hoppade på Chaz.
Han ramlade ner från stolen och jag höll i honom medan Ryan kittlade honom. Precis som gamla goda tider.

Whitney's perspektiv:

Jag vaknade av att Cruz låg och kollade på mig i sängen.
-Du somnade, och jag ville inte väcka dig. mumlade han.
-Va? svarade jag nyvaket.
-Ja, du somnade i min säng när du läste saga.
-Jaha ojdå.
-Mamma har gjort frukost, klockan är redan 11.
-Okej, jag kommer upp. svarade jag och sträckte på mig.
-Kan inte vi åka till Leklandet idag? frågade han sen antusiastiskt.
-Vad är det?
-En jättestor inomhus lekplats! Snälla?
-Visst, fråga mamma och pappa bara.
-Okej. svarade han och hoppade snabbt ner från sängen och sprang ut ur rummet.

Jag drog mig upp ur sängen och märkte att jag tillochmed sommnat med kläderna på. Så jag skyndade mig ner till köket och sa att jag bara skulle byta om och skyndade mig sedan ut och upp till mitt rum.
Jag drog av mig kläderna och bytte till matchande lila underkläder, ett vitt linne, svarta tights och en brun-beige kofta över. Jag borstade snabbt igenom håret och gick sedan tillbaka in för att äta frukost.

Två timmar efter frukosten satte hela familjen sig i bilen och vi åkte mot Leklandet. Mina bröder var jattä spända och satt och pratade om hur kul det skulle bli, själv satt jag bara och tänkte på en grej. Eller en person. Justin. Hade han förlåtit mig eller inte?



Okej i det här kaoitlet hände typ INGET? haha XD
Men kommentera så blir nog nästa bäättre, har lite planer ;)

Bye!

Kommentarer

elice

de va bra fia, mera!! :D <333333333333

07:10:25 / 2011-04-28 - http://fffinastt.blogg.se/

Louise

Du är duktig på att skriva! Fortsätt :D

10:41:52 / 2011-04-28

Maja

AS bra Fia! :D Haha jag vte att vi är med Varandra så jag kan ju säga det nu men ändå, roligt med kommentarer! ;) <3333333333333

16:41:32 / 2011-04-28 - http://zotabruden.blogg.se/

manda

bra kapitel ... hoppas att det händer nått snart ^^ <3333333333333333333333333333333333333333

16:57:09 / 2011-04-28

cissi:D <33

i love your stoooryyyyy!!!! meeeeeeeeeeer

21:47:14 / 2011-04-28 - http://bblondinernaa.blogg.se/

viilmaa

läste den igår men kunde nt kommentera så gör de nu :P skit bra kapitel fia!! hoppas nåt händer snart xD men skriiv meeeeeeeeeer<3333333

22:17:26 / 2011-04-28

viilmaa

läste den igår men kunde nt kommentera så gör de nu :P skit bra kapitel fia!! hoppas nåt händer snart xD men skriiv meeeeeeeeeer<3333333

22:18:04 / 2011-04-28



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu