The Love Of My Life - Kapitel 26




"Justin är du i Atlanta?" jag tröck på sänd och la sedan mobilen på nattduksbordet.
Jag fick snabbt svar på mitt sms. Men jag läste det inte direkt, först satte jag mig i sängen och kollade runt i mitt fina rum. Jag skulle lungt kunna bo här... Jag sträckte mig efter mobilen och tröck på det nya sms'et jag fått av Justin.
"Oh yes, lust att träffas? ;)"
"Självklart! Vad ska vi hitta på? :)"
Svarade jag och hoppade upp ur sängen. Jag hade inte haft ork att leta efter någon garderob igår kväll, jag ville bara sova. Men nu såg jag en dubbeldörr som antagligen var garderoben. När jag öppnade den fick jag en shock. Det var en mycket lyxigare walk-in-closet än jag har där hemma. Den var enorm. Det kan man inte tro eftersom utifrån ser det inte ut att finnas så mycket utrymme här uppe i min lilla "lägenhet". Men det var ju riktigt stort här. Jag fyllde snabbt garderoben med mina kläder som jag packat med. Men det var fortfarande ganska mycket plats så jag får väl shoppa lite. Vilket jag inte har något emot.
Jag hörde min sms signal så jag gick snabbt bort till sängen där mobilen låg.
"Jag kan hämta dig så kan vi åka och äta lunch, sen kan vi väl åka hem till mig ett tag? :)"
Stod det, från Justin såklart.
Jag svarade snabbt "Okej visst, hämta mig om en halvtimme"
Sen jag gick tillbaka in i garderoben och tog på mig en söt blå blommig topp med en jeans jacka över, till det tog jag på mig blåa jeans. Jag kände mig väldigt blå måste jag erkänna, men det var fint iallafall.
När jag tog fram sminkväskan kom jag på att jag inte hade sett toaletten. Jag kollade mig runt och sågg sen en dörr bredvid garderoben. Jag öppnade den och kom in till ett jätte fint badrum. Där fanns tillochmed ett bubbelbadkar.

När jag sminkat mig och fixat håret ringde plötsligt min mobil.
-Hallå? frågade jag eftersom det stod "Dolt nummer" på displayen.
-Hey gorgeous! Det är Bieber, men du, vad heter gatan du bor på? 
-Ehm, Baker street 29 tror jag. svarade jag Justin.
-Okej jag åker nu, vi ses.

Jag stod ute på gården och väntade på Justin i ungefär fem minuter, men tillslut såg jag honom komma i sin Range Rover. Han stannade framför mig och hoppade snabbt ut och kom emot mig med öppna armar. När jag såg honom fick jag verkligen fjärillar i magen. Jag slängde mig i hans famn och kramade om honom länge. Ingen sa något, vi bara stod där i typ 20 sekunder. 
Tillslut backade Justin och kollade mig djupt in i ögonen.
-Jag har saknat dig Whitney. sa han och närmade sig mig igen.
Han smekte min kind och tröck mig mot honom. Sedan kysste han mig länge.  
-Kan inte du visa mig ditt rum innan vi åker och äter? frågade Justin och tog min hand.
-Aa visst. Fast det är inte precis bara ett rum, nästan som en egen klägenhet.
-Coolt.
-Mm kom!

När jag hade visat Justin hallen och vardagsrummet gick vi in i mitt rum.
-Wow, jag har alltid velat ha en rund säng! De ser så sköna ut! sa han direkt när han såg min säng.
-Haha, du kan få sova här med mig om du vill. Allt mitt är ditt.
-Vad snäll du är! Klart jag vill sova hos dig! sa han och la sig i min säng.
-Kom! sa han sen och klappade på platsen bredvid honom.
När jag skulle lägga mig i sängen drog han mig över honom och vi började hångla. Helt plötsligt började han hicka och jag började ju självklart skratta.
-Perfekt tajming. mumlade han.
-Skit i det... viskade jag och fortsatte kyssa honom.
Hans ena hand gled sakta ner till min rumpa och stannade där, den andra smekte min rygg.
-Mamma, Whitney och ehh...någon har sex! hörde jag Romeo ropa och jag flög snabbt av Justin.
När jag vände mig om ser jag Romeo och mamma stå och glo på oss i dörröppningen.
Perfekt tajming...
-Nej det har vi inte! Och vad gör ni här? frågade jag surt.
-Nemen hej Justin! sa mamma glatt och jag höll på att skämmas ihjäl.
-Hejsan Ms Beckham! svarade han lika glad som mamma.
-Snalla mamma gå. svarade jag och hon gjorde faktist som jag sa.
När dörren hade stängts började Justin skratta högt.
-Du skulle sett din min! Haha!
-Men sluta. skrattet började smitta av sig lite på mig men jag försökte hålla mig.
-Ska vi åka och äta eller? frågade jag för att byta samtalsämmne.
-Nej inte än, kom. fick jag till svar och han drog ner mig i sängen igen.



Tycker att ni ska kolla min och min kompis blogg www.zweeetz.blogg.se :)
Men aja, jag hade besöksrekord igår :DDD Azum :D
Kommentera så blir jag glad :)

Bye bye peeeps :)

Kommentarer

Elice

nu händer de grejjer :D<3333

22:24:11 / 2011-04-13

CAjsa

oj oj xd

As bra fia , som alltid då!

Skriv mer!:D <3333333

22:40:18 / 2011-04-13 - http://bondsomfan.blogg.se/

viilmaa

nu händer de grejjer :P skriv meeer <33333

06:44:24 / 2011-04-14

Lovisa

hur många!?? skit bra meer!!

14:12:40 / 2011-04-14

jullan

undra vad som händer i sängen nu då ;)<33333333333

18:16:45 / 2011-04-14 - http://underbarasttt.blogg.se/

manda <3

LUGNT BÄSTA KAPITLET HITTILLS !!! :D det är det här som är roligast att läsa :P fortsätt att skriva såhär !!!! :D :D <333333333333333333333333333

19:18:46 / 2011-04-14

cissi:D <333

ojoj xd vad händer här? jaja bra som alltid right.:D <33

21:39:01 / 2011-04-14 - http://bblondinernaa.blogg.se/

maja

fia!! dehär måste värkligen vara det bästa kapitlet!! :D :D Entligen!! Hahha ja du fattar puss! ;* <33333333333333

07:18:39 / 2011-04-15 - http://zotabruden.blogg.se/

maja

Juste fortsätt att skriva fia!!

07:19:05 / 2011-04-15 - http://zotabruden.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu