The Love Of My Life - Kapitel 28


Whitney's perspektiv:

-
Lova att inte tjuvtitta. sa Justin och satte på mig en "ögonbindel".
-Haha, det är svårt att tjuvtitta genom den här. svarade jag och skrattade lite tyst.
-Kom nu.
-Men jag ser inte vart jag ska?
-Haha, juste. Jag leder dig. sa Justin och la sina händer på min midja.
Han puttade mig löst, och jag kände sand under fötterna - vi var antagligen på en strand.
Men helt plötsligt blev det kallt under fötterna - vatten och trä. Det var nog en blöt brygga.
-Justin vad ska vi göra egentligen? Du ska inte dränka mig va? frågade jag oroligt.
-Ta det lungt shawty. Klart jag inte kommer dränka dig.
-Så, nu får du titta. sa han och började knyta upp ögonbindeln.
Jag tog bort den och öppnade ögonen.
-Justin! Gud vad kul! Du är så gullig! sa jag eller nästan skrek när jag såg den lyxiga motor båten.
-Jag tänkte att vi kunde åka till ett ställe, om det är okej? sa Justin och blinkade mot mig.
-Självklart! Men kan du köra?
-Haha, nej. Jag har en chaufför fattar du väl. log han.
-Okej, men Justin...
-Aa?
-Jag är liksom inte klädd för en båttur.
-Ta det lungt shawty, jag har fixat allt. sa han och tog min hand och vi gick ombord på båten.

-Här, jag köpte lite saker till dig. sa Justin och gav mig en kasse.
-Aww, tack! Du är för snäll. sa jag utan att ens veta vad som fanns i kassen
Jag tog upp det som fanns i kassen, det var en leopardfärgad bikini, en matchande handduk och en svart strand-tunika. Men när jag tog upp tunikan ramlade en ask ned. Jag kollade med en frågande min på Justin.
-Öppna den. fick jag till svar.
Jag öppnade och där låg ett silver halsband med ett hjärta på, det stod "ForeverTogether" men när jag vände på hjärtat var det ett J inristat. J som i Justin.
-Justin! Jag älskar dig! skrek jag och hoppade på honom och kysste honom passionerat.
-Gillar du det? frågade han när jag släppt honom.
-Gillar? Jag älskar det! Och kläderna! Du är underbar Bieber.

Justin visade mig runt på båten, den var ganska stor och man kunde gå ner till ett sovrum, badrum och ett tv rum. När Justin var i tv rummet passade jag på att byta om till bikinin jag fått, sen tog jag på mig tunikan över, det passade perfekt. Sen gick jag ut till Justin.
-Damn, du är het shawty. sa han och bet sig i läppen. Jag kände att jag blev smått generad, så jag började skratta åt honom.
-Du är inte så dum du heller. sa jag och blinkade mot honom.
-Jag ska också byta om, kommer snart.
Han gick in till rummet där jag tidigare varit. Jag började kolla runt i tv-rummet och såg en massa fotografier. Det var bilder på Justin och Scooter bland annat. Han var nog runt 13 år på bilderna. Det var också ett foto på honom och Usher och han såg överlycklig ut.
Plötsligt kände jag två händer å min midja.
-Det var första gången jag träffade Usher, jag har nästan aldrig varit så glad som då. viskade Justin i mitt öra.
-Du var jätte söt! sa jag och vände mig om för att krama om honom.
-Och du sa att jag var het? frågade jag när jag såg att han bara hade badbyxor på sig.
-Ähh, jag är ingenting jämfört med dig! Men kom nu så går vi upp.

Efter att vi åkt i ungefär en timme stannade båten utaför en liten ö.
-Du kan simma va? frågade Justin och jag fattade först inte vad han menade.
-Eh, ja.
-Vad bra. Vi ska simma till den där ön, det går inte att åka närmre. sa Justin.
-Okej.
Det såg ut att vara ungefär 20 meter dit.
Justin hoppade snabbt ner i vattnet och väntade på mig.
-Kommer du?
-Aah. sa jag och tog av mig tunikan sen hoppade jag också i.
-Skrik mitt namn om det är något, jag räddar dig även om jag själv skulle dö. sa han och jag smalt.
-Sluta skrämmas, ingen kommer dö.
-Nej då, men om. Men kom så simmar vi. sa Justin och vi simmade in till ön.
Det blev grunt efter ett tag och Justin började gå i det varma vattnet, men jag fortsatte simma tills det inte gick längre.
Men jag stannade där i vattnet ändå.
-Haha vad gör du? frågade Justin när han kom upp på stranden.
-Vattnet är så varmt! Men jag kommer nu. sa jag och ställde mig upp.
Ön var typ 15 meter lång och bred.

Vi spenderade ungefär två timmar på ön. Vi åt picnik,busade och badade, sen hade vi självklart några intima stunder också. Men det började bli mörkt så vi bestämmde oss för att åka tillbaka till fastlandet.
På båten på väg tillbaka låg vi på sängen inne i sovrummet och pratade om allt möjligt.
-Justin är det din båt? frågade jag nyfiket.
-Nej, det är Scooter's, men jag får låna den när jag vill.
-Aha.
-Kan inte du sova hos mig inatt Whit? frågade Justin och log sitt flörtiga leénde.
-Aa visst!



Fail , kom på när jag typ skrivit klart att Atlanta inte ligger vid kusten. Men haha det finns väl säkert någon sjö där :S
Hahaha fail xD och vattnet är nog inte så kristallklart som på bilden, men man kan ju drömma right?

Men om ni tycker att jag är helt korkad och att det här ar ett sämst kapitel så tar jag bort det och skriver ett nytt!
Kommentera så vet jag vad ni tycker! :)
Bye


Kommentarer

Manda

Nej Gud, ta inte bort det. För det första skulle jag bara bli förvirrad och för det andra så var det här kapitlet jätte bra :-D undra vad som händer i nästa kapitel ;) ??? <3333333333333333333333333333333333333

07:53:17 / 2011-04-17

CAjsa

Fia nej de är jätte bra , klart att man kan drömma lite , as bra!! :D <3333333333333333

09:39:56 / 2011-04-17 - http://bondsomfan.blogg.se/

Elice

As bra fia! gör ine om!!<333333333333333

11:30:38 / 2011-04-17 - http://fffinastt.blogg.se/

jullan

hahaha jag trodde atlanta låg vid kusten :P jätte bra kapitel! <3333333

14:01:19 / 2011-04-17 - http://underbarasttt.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu