The Love Of My Life - Kapitel 29



Justin's perspektiv:

-Wow. Justin! Grymt snyggt hus! sa Whitney när vi åkte in genom grinden till mitt hus.
-Tack gumman. log jag.
Jag stannade utanför huset och gick snabbt ut ur bilen och skyndade mig runt till Whitney's dörr. Jag öppnade den och tog hennes hand för att hjälpa henne ut. Inte för att det är svårt att gå ut ur en bil.
-Vilken gentleman du är då! sa hon och log sitt varma leénde mot mig.
-Allt för dig shawty.
Vi gick hand i hand till ytter dörren och när jag öppnade den hörde jag tv ljud och två röster som skrek och skrattade.
Shit.
-Ehm, Whitney jag glömde att säga att mina två kompisar från Canada, Ryan och Chaz, är här. Men det gör inget va? frågade jag oroligt.
-Nej då, det är bara kul att få träffa dina vänner!
Precis då hörde man Ryan ropa på mig.
-Ey! Justin! Vi spelar COD, ska du vara med?! ropade han.
Istället för att svara gick jag till vardagsrummet med Whitney bredvid mig.
-Jus... Nemen hejsan! sa Chaz när han fick syn på oss, det sista var menat till Whitney, han sa det lite extra flörtigt också.
Ryan satt i soffan och granskade Whitney från topp till tå. Han bet sig i läppen och jag blev lite smått irreterad på mina vänner.
-Hej! Jag heter Whitney. sa Whitney och Ryan och Chaz kom fram till och för att hälsa.
Hon släppte min hand och skakade först hand med Ryan.
-Jag är Ryan, trevligt att träffas!
Samma sak gjorde hon med Chaz.
-Ahh, och mitt namn är Chaz. sa han.
-Jag måste fråga... Är inte du Whitney Beckham? frågade Ryan fundersamt.
-Stämmer. sa Whitney och log stort.
-Nice! Jag är ett stort fan av din pappa! Jag älskar fotboll! fortsatte Ryan.
-Vad kul!
-Så... hur gammal är du då? frågade Chaz för att försöka få Whitney's uppmärksamhet.
-Jag är 16. svarade Whitney, men sen vände hon sig mot mig.
-Justin var finns toan?
-Ehm, det finns flera stycken. En bredvid köket som ligger där. svarade jag och pekade mot köket.
-Okej tack, jag kommer snart. sa Whitney och gick mot toan.
Ryan och Chaz följde henne med blicken när hon gick - det gjorde självklart jag med. När hon stängt dörren vände de sig mot mig igen.
-Guys! Vad håller ni på med? frågade jag.
-Vadå?
-Ni försöker stöta på henne! sa jag lite små surt.
-Vadådå? Du äger henne ju inte precis? sa Ryan.
-Exakt. fortsatte Chaz för att reta mig.
-Hon är min tjej!
-Aha, förlåt då. Men hon är så svår att motstå! sa Chaz och jag höll självklart med honom.
-Exakt! Så otroligt snygg... Sexigt leénde, sexig kropp...
-Ryan! Sluta! Så får bara jag tänka om henne! sa jag och slog till Ryan lst på armen.
-Vad gör ni? hörde jag Whitney säga när hon kom gående från toan.
Alla tre vände sig om och jag såg att Ryan bet sig i läppen. Jag slog honom på ryggen så att inte Whitney skulle se.
-Ajj! väste han.
-Ehm, ingenting. svarade jag Whitney och log.
Hon flinade mot mig.
-Ska vi se på en film eller något? frågade Chaz.
Jag blev väldigt förvånad över att han fågade det, de brukar aldrig vilja avbryta när de kör COD. Inte jag heller för den delen.
-Visst, vill du det shawty? frågade jag Whitney.
-Okej. Vilken?
-Damerna bestämmer. sa Chaz.
-Men det spear ingen roll. svarade Whitney.
-Kan vi inte se på en skräckfilm då? frågade Ryan.
-Visst... svarade Whitney fast jag visste att hon inte gillade skräckfilmer.

Jag satte mig i hörnet av soffan och väntade på att Whitney skulle sätta sig bredvid mig. Istället kom Chaz och satte sig bredvid mig.
-Justin om jag blir rädd... mobba inte mig om jag skriker som en tjej då... sa Chaz, men jag visste att han skämtade eftersom det inte skulle gå. Han har väldigt mörk röst.
-Nejdå, jag lovar. sa jag och skattade lite åt hans tråkiga "skämt".
Whitney gick och satte sig bredvid Chaz men kollade först på mig med en frågande blick.
Innan jag hann flytta mig till platsen bredvid henne satte sig Ryan där. Jag suckade tyst men satt kvar.

Mitt i filmen vart det ganska läskigt, och när jag kollade på Whitney satt hon väldigt nära Ryan och kramade om hans arm. Jag blev otroligt svartsjuk.
När det inte var så mycket kvar av filmen hände en jätte läskig grej. Whitney reste sig upp och gick snabbt till mig. Hon kröp upp i min famn och såg helt skräckslagen ut. Hon kramade mig hårt och la sig sen med huvudet på min bröstkorg. Hon blundade för att inte se filmen.
-Justin... Jag är rädd... viskade hon.
-Det är bara en film gumman, det finns inget att vara rädd för. viskade jag som svar.
Precis då slutade filmen och Whitney pustade ut.
-Den var grym! sa Chaz.
-Justin, jag måste ringa mina föräldrar, jag kommer snart. sa Whitney och kysste mig på kinden innan hon gick iväg till köket.


Haha lite svartsjuka i luften?
Btw, för er som inte känner igen Chaz och Ryan.... På bilden är Chaz till vänster, Justin i mitten och Ryan till höger :)

Kommentera! :DDD

Kommentarer

Manda

SKITBRA :D grymt kapitel ;) kul när alla gillar henne xD Justin blir lite sur haaha :p <3333333333333333333333333333333333

08:16:14 / 2011-04-18

Lovisa

Grymt bra mer!! <3



Snälla en till idag!!

16:33:54 / 2011-04-18

vilma

sååå gryyyym!! :D <3333

17:45:16 / 2011-04-18

CAjsa

HAHA justin svartsjuk? och alla gillar henne? as bra fi! Lägg ut mer idag! snääääääla? :D <333333333333333

19:18:55 / 2011-04-18 - http://bondsomfan.blogg.se/

Elice

GRYMT FIA!<3333

De e bra när alla gillar henne för då kanske de blir lite drama? ;) <33333333333333

19:28:28 / 2011-04-18 - http://fffinastt.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu