The Love Of My Life - Kapitel 31


Whitney's perspektiv:

-Whitney? Jag ska åka till studion nu. Jag kommer hem lite senare.
-Ah okej, jag måste åka hem och fixa mig lite, byta kläder och sånt. svarade jag Justin och satte mig i sängen.
-Okej, jag tror att Chaz och Ryan kommer vara här hela dagen, ring mig bara om de är för jobbiga.
-Jag lovar.
-Vad bra, vi ses älskling. sa Justin och kysste mig.
Han satt på sängkanten och skulle just reasa sig för att pka när jag drog ned hhonom över mig och la mina armar på hans axlar och kysste honom passionerat.
-Jasså... Du ville inte att jag skulle gå. fick Justin fram mellan kyssarna.
Vi avbröts av att hans mobil ringde. Han kollade på displayen och tröck på upptaget.
-Det var Scooter, jag måste dra, han väntar på mig utanför.
-Okej , älskar dig. sa jag och han stäällde sig upp.
-Jag älskar dig med! sa han och gick mot dörren.
När han kom till dörröppningen vände han sig om och gav mig en slängkyss, sen vände han sig om och var sedan borta.

-Godmorgon Ryan! sa jag när jag såg att Ryan satt vid köksbordet och åt frukost.
-Tjena snygging!  svarade han och blinkade sådär flörtigt mot mig som Justin brukar göra.
-Haha, om justin hade hört och sett det där skulle han inte bli glad kan jag säga. sa jag och flinade.
Jag öppnade kylskåpet och när jag vänder mig om ser jag Ryan stå lutad med armarna på varsin sida om mig mot kylskåpet.
-Justin är inte här nu... sa Ryan och kollade mig djupt in i ögonen.
Jag kände en känsla som jag inte borde känna...
-Ryan... Sluta, Justin är din bästavän och min kille, gör inte såhär.
-Jag kan väl tycka att du är snygg endå?
-Ja, men du behöver inte vara såhär... ehm närgången?
-Jag vet att du gillar det. sa Ryan och närmade sig ännu mer.
Jag ville verkligen inte erkänna för mig själv att han hade rätt... Vilket han delvis hade.
Jag satte min hand på hans bröstkorg och puttade bort honom löst.
-Ryan, låt mig va. Jag älskar Justin, förstör inte det. sa jag och suckade.
Han backade och det var nu ungefär 2 meters mellanrum mellan oss och just då kom Chaz in i köket - som tur va.
-Hej! Asså shit, jag åt just världens godaste macka! sa han och log som ett fån.
-Haha, du är rolig du Chaz! Men jag ska åka hem nu kanske kommer tillbaka hit senare, hejdå.
-Hejdå. svarade båda samtidigt.

Jag stod ute på uppfarten och väntade på Joe. När han äntligen kom gick jag in och satte mig längst bak i limousinen.
-Varför tog du limmon? frågade jag Joe.
-Gillar du den inte?
-Jo! Det är klart att jag gör. Jag bara undrade.
-Din mamma sa att jag skulle ta den.
-Aha.
Jag satt och funderade ett tag om jag skulle berätta för Justin om det som hänt med Ryan. Men egentligen så hände det ju inget... Så vad finns det att berätta?

När vi kom fram till huset tog jag direkt trappan upp till min "lägenhet". Jag bytte först underkläder,sen tog jag på mig ett par shorts med USA's flagga på och en röd tröja. Och sist röd-blåa örhängen. En riktigt snygg outfit om jag får säga det själv.



Nu har jag antagligen precis kommit fram till Älvdalen :) haha xD
Vet inte om jag kommer att ha någon dator att uppdatera på varje kväll (tar ju med min, men skärmen är sönder, så har en annan skärm)
Vi får väl se hur det blir :) Men sluta inte läsa om det skulle bli lite dålig uppdateringen den här veckan!

Aja, kommentera! :DD

Kommentarer

Elice

Fia, hon borde säga till justin så att han bir lite avundsjuk och sur ;) <33333333

Försök skriva mycke när du e bortA!!<3333333333

18:09:37 / 2011-04-19 - http://fffinastt.blogg.se/

Anonym

Skit bra!!!!!

19:11:06 / 2011-04-19

manda <3

haaha fett bra ;) men de får inte gå i kras mellan justin och whitney bara för att ryan råkar göra ngt xD <3333333333333333333333333 miss u :*

19:11:30 / 2011-04-19

jullan

fett bra! försök att uppdatera under veckan!<3333333333333333

19:34:51 / 2011-04-19 - http://underbarasttt.blogg.se/

vilmaa

skit bra kapitel! tkr som elice att justin ska bli lite typ sut o så på Ryan :D men försök uppdatera mycke! :D <3333333333333

20:23:29 / 2011-04-19

CAjsa

Jag tycker som elice och vilmaatt hon borde berätta.. din kapitel är lltid lika bra , försök att uppdatera så mke du kn. Jag slutar inte läsa förnst novellen är helt slut :)<3333333333333

11:17:56 / 2011-04-20 - http://bondsomfan.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu