The Love Of My Life - Kapitel 30


Whitney's perspktiv:

Jag gick ut till det gigantiska köket för att ringa mamma. Jag slog in numret på mobilen och väntade på att hon skulle svara. Medan jag lyssnade på att signalerna skulle gå fram gick jag runt i köket. När jag kom till kylskåpet satt det en röd lapp där.
-Whitney! Hej gumman! hrde jag plötsligt mammas röst säga.
-Hej mamma, du jag sover hos Justin inatt.
-Bor han här?
-Ja i Atlanta. svarade jag och kom på att jag inte nämmt att Justin bodde här.
-Aha vad kul! Ha så roligt!
-Du med, hälsa killarna och pappa. Godnatt.
-Ja det ska jag, godnatt sötnos! sa mamma och la på.
Jag la ner mobilen i fickan och kollade på den röda lappen igen. Det första jag såg var en bild, när jag kollade närmre såg jag en bild på Selena Gomez - åh nej. På lappen stod det "Kom ihåg att ringa söta Selena senast tisdag!" Sen stod hennes nummer där. Jag behövde inte ens kolla på det, jag kunde det helt utantill. Hur känner han Selena?

-Whit?
-Ehm, aa? sa jag och vände mig snabbt mot Justin som stod i dörr öppningen.
-Vill du bada med oss? frågade han och Ryan kom upp bredvid honom.
-Såhär sent?
-Ja typ ett kvällsdopp i poolen.
-Visst. Men jag har inget att bada i, bikinin jag fick av dig är blöt.
-Bada i underkläder då. var Ryan snabb med att säga.
Justin gav honom en "mördarblick" .
-Men det är lungt, jag badar i mina underkläder. sa jag och Ryan log som ett fån.
Jag såg att Justin slog honom på ryggen och jag kunde inte låta bli att skratta åt dem.
-Ni är knäppa. skrattade jag.

Vi gick ut till poolen där Chaz redan satt och väntade på poolkanten.
-Jag hann nästan sommna. sa han ironiskt.
-Damerna först. sa Ryan och jag skakade på huvudet.
-Nej hoppa i ni först, jag kommer sen.
Justin tog sats och gjorde bomben.
-Haha Justin du skvätte ner oss! sa jag när Justin kom upp till ytan.
-Det var lixom det som var meningen. svarade han och blinkade mot mig.
Ryan hoppade i och strax efter gjorde Chaz samma sak.
-Kom nu fegis! ropade de.
Jag drog av mig tunikan som jag fått av Justin. Jag kände hur alla tre kollade på mig men det struntade jag i. Jag hoppade i poolen och Justin simmade direkt fram till mig.
- Du är så fin älskling. viskade han och kysste mig. Jag la mina armar på hans nacke och vi trampade vatten eftersom det var ganska djupt. Vi stod och kysstes ett tag tills vi avbröts av att Chaz låtsats hostade.
-Skaffa ett rum. sa han medan han fortfarande låtsats hostade.
Vi skrattade bara åt honom och säppte varandra.

-Vart ska alla sova? frågade jag när vi satt i Justin's rum efter att alla duschat (inte samtidigt).
-Här såklart! Vi får plats! sa Chaz och flinade stort.
-Ja, två sover i Justin's säng och två på madrass på golvet. stämde Ryan in.
-Jag och Whitney tar sängen. sa Justin snabbt.
-Okej, men jag vill illafall lägga mig nu. Klockan är tolv! sa jag och Chaz och Ryan kollade på mig som att jag var helt korkad.
-Okej shawty. Vi sitter uppe ett tag och spelar NBA här inne om det går bra? frågade Justin.
-NBA?
-Ett tv-spel.
-Aha, jadå gör det. sa jag och ställde mig upp.
-Justin får jag låna en t-shirt av dig? frågade jag Justin sen.
Jag hade fått låna en klänning av hans mamma, men den kunde jag ju inte sova i.
Han ställde sig upp och gick till in i hans walk-in-closet. Han kom snabbt ut med en t-shirt och ett par hotpants. Haha.
-Justin varför har du hotpants i din garderob? frågade Ryan och skrattade.
-Pappa skulle köpa shorts till mig en gång, han hade brottom och tog de här utan att kolla noga. Så jag tänkte att du kanske vill ha dem Whitney? Du passar nog bättre i dom än mig.
-Haha, gärna Bieber! Tack! svarade jag och pussade honom på kinden.
Han gav mig kläderna och jag gick in i garderoben för att byta om.
När jag stod inne i garderoben hörde jag killarna prata om något, så jag ställde mig nära den stängda dörren för att höra bättre.
-Justin, Whitney är grymt het! hörde jag Chaz säga.
-Ja! Seriöst hade inte hon varit din tjej så hade jag tagit henne direkt! stämde Ryan in.
Jag kunde inte låta bli att skratta lite tyst för mig själv.
-Ja vet, men som sagt, hon är min. Våga inte röra henne! sa Justin och flinade mot sina kompisar.
-Kan försöka låta bli. svarade båda samtidigt.

-Godnatt killar! sa jag när jag lagt mig under täcket i Justin's mysiga säng.
-Godnatt! fick jag til svar.

Jag kände plötsligt att någon la sig bredvid mig.
-Justin? viskade jag.
-Sov nu gumman. svarade Justin och kysste min panna.
-Sover jag inte redan? frågade jag förvirrat.
-Haha, jag tror att du vaknade när jag la mig. Men godnatt Shawty.
-Godnatt. mumlade jag och somnade om.


Ni fick ett kapitel tidigt idag :) Eller inte halv tolv iallafall...
Jag åker upp till dalarna imorgon, och kmr därför antagligen inte kunna uppdatera.... meeen jag har tänkt skriva ett tidsinställt inlägg nu ikväll som kanske kommer upp imorgon :D
Men eftersom att jag var så snäll och skrev ett ganska tidigt ilägg nu så blir jag glad om ni kommenterar :D

Bye :*

Kommentarer

viilma

skit bra kapitel Fia! :D men jag tycker att ngt dramatiskt ska hända :P xD <33333

21:55:05 / 2011-04-18

Elice

bra fia,hahaha de e så kul när alla gillar henne ;) <33333333333

21:58:55 / 2011-04-18 - http://fffinasttblogg.se

Manda

Jag håller med elice ,,,, det är fett kul när alla gillar henne xD fortsätt såhär bra ;)<33333333333333333333333333333333333

22:23:41 / 2011-04-18

j

jätte bra kapitel! du måste försöka uppdatera, du kan skriva på papper sen när du får tillfälle för en data skriv av allt och lägg ut :D <333333333

22:29:17 / 2011-04-18

jullan

jätte bra kapitel! du måste försöka uppdatera, du kan skriva på papper sen när du får tillfälle för en data skriv av allt och lägg ut :D <333333333

22:29:55 / 2011-04-18 - http://underbarasttt.blogg.se/

CAjsa

As bra fia , älskar den här novellen? bäst asso! :D

Gör ett tidintsällt imorn..för jg vill verkligen läsa mer! :D <333333333333

23:10:51 / 2011-04-18 - http://bondsomfan.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu