The Love Of My Life - Kapitel 17


Justin's perspektiv:

-Whitney vakna! sa jag och smekte henne på kinden.
-Va? Nej jag vill inte. svarade hon och drog täcket över huvudet.
-Aha, men då får jag gå och shoppa själv då...
-Okej jag kommer! sa hon och hoppade glatt upp ur sängen. Jag skrattade bara åt henne.
-Jag visste väl att du skulle komma upp om jag sa så. sa jag för att reta henne lite.
-Va? Ska vi inte shoppa?
-Jo men först måste vi ner och äta frukost.

Vi gick runt i flera affärer men Whitney hittade inget hon ville ha. När vi kom fram till Forever 21 sken hon upp och gick snabbt in.
-Oh my Bieber! sa hon och sprang fram till ett par skor.
-Haha oh my Bieber?
-Ja, min kompis brukar säga så, hon har sagt att det är en grej som dina fans brukar säga istället för oh my god.
-Jag vet. svarade jag och flinade mot henne.
-Haha, varför frågade du då?
-Jag vet inte.
-Du är så gullig. sa hon och fnittrade.
-Jag vet. svarade jag och blinkade mot henne.
-Är det de enda du kan säga? Jag vet eller jag vet inte? frågade hon och skrattade åt mig.
-Jag vet inte. sa jag och brast i skratt.
-Ha ha, men Justin visst var de här skorna suuuuuper snygga? frågade hon och visade mig skorna hon hade sprungit till.
Det var ett par leopardfärgade klackskor.
-Ja det var dem.
-Men åh de kostar jättemycket och jag har inte med mig mitt kort, jag glömde det i hotellrummet. sa Whitney och såg besviken ut.
-Vill du ha dem? frågade jag eftersom jag aldrig skulle låta henne betala. Det är mitt jobb.
-Men jag har ju inga pengar med mig.
-Och?
-Vadå och? frågade hon och höjde på ena ögonbrynet.
-Jag skulle aldrig låta dig betala shawty. svarade jag bestämt.
-Nej Justin sluta!
-Ta det lungt, de i kassan kommer säkert ge oss typ halva priset när de ser vilka vi är.

Efter att vi gått runt halva dagen i flera butiker tröttnade vi och åkte till hotellet. Istället för att ta hissen till vårat rum gick vi till mammas för att säga godmorgon - även fast klockan var fyra.
När vi kom in och hon såg våra fyra kassar med kläder började hon skratta.
-Jag ser att ni har shoppat! sa hon och flinade.
-Oh yes, men vilken tid åker vi till arenan? frågade jag och la ner påsarna på golvet.
-Va vilken arena? frågade Whitney förvirrat.
-Om en timme ungefär. svarade mamma.
-Jag ska ju ha konsert idag. sa jag till Whitney.
-Ah juste! Får jag följa med?
-Självklart! Men kom vi går och fixar oss! Hejdå mamma! sa jag och drog med Whitney till vårat rum.

I mitten av alla låtarna bad jag bandet sluta spela. Fansen skrek högt.
-Ey ey ey, hörni jag har en liten överaskning till er ikväll!
Nu skrek de ännu högre.
-Jag har en spciell gäst här idag. Chris Brown kom ut på scenen! sa jag i micken och alla blev galna när Chris kom.
-Vi ska köra våran låt Next To You!
-Men jag skulle önska att en annan person också kom ut på scenen. Finns det någon frivillig tjej som skulle vilja sitta här på scenen? Typ som en till One Less Lonely Girl?



För er som inte fattade slutet. Justin´s team brukar välja ut en tjej i publiken på varje konsert och låta henne sitta på scenen när han sjunger One Less Lonely Girl , men jag hittade på att han skulle ha en till låten Next To You för att jag älskar den låten!

Alså förlåt för tråkigt kapitel men jag skrev ett snabbt för jag kommer inte kunna uppdatera ikväll. Kan ta bort det och skriva ett nytt kapitel 17 om ni vill, kommentera så vet jag!


Kommentarer

vilma

nej inget nytt de här va as braa fia!! <3333

17:33:27 / 2011-04-02

CAjsa

nej de var as bra fia! men du måste verklien skriv mer , vill verkligen veta meeeeeeeeeeeeeeeeer!!

Fi du borde fan skriva en bok om de här , den kommer tjäna as mke , jag kommer kppa den iaf!

klart bäst! :D <33333333333333

20:49:47 / 2011-04-02 - http://bondsomfan.blogg.se/

elice

fia skriv inte om de va bra !!<3333333333

Bara du fortsätter skriva!!<3333333333333333333

Precis som Cajsa sa skriv en bok, du kommer tjäna jag lovar,, jag kommer LUNGT löpa den!!<333333333333

01:21:40 / 2011-04-03

cissi

fia, den är grym, skriv inget nytt!

och som elice och cajsa skrev, du kommmer bli rik m du gör en bok :D <3333333333

01:23:08 / 2011-04-03

rasmus

inget nytt! <33

12:11:24 / 2011-04-03

maja

nej Fia ova mig att inte skriva ett nytt kappitel 17 utan ett kappitel 18 isället! :D :D <3333333333333

13:17:55 / 2011-04-03 - http://zotabruden.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu