The Love Of My Life - Kapitel 36


Whitney's perspektiv:

-Hey snygging! svarade jag i telefonen när jag såg på displayen att det var Justin som ringde.
-Tjena shawty! Vad gör du då? frågade han.
-Haha, jag är på Leklandet med mina brorsor. Men jag gick in på toaletten när du ringde. svarade jag och han skrattade lite.
-Nice! Har du lust att träffas när du har ehm... lekt klart?
-Ja, vad vill du göra?
-Vi kan åka vara hemma hos någon. sa han och jag tänkte efter.
-Hos dig?
-Okej. Jag kan hämta dig. Vilken tid? frågade han.
-Visst! Vi ska hem snart, hämta mig klockan 6?
-Deal. Vi ses, puss. sa han och la på. 
Jag stoppade ner mobilen i fickan och gick ut till mina lekande bröder igen.

Efter ett tag blev killarna trötta så vi åkte hem.
När vi väl var hemma var klockan halv sex så jag hade lite brottom. Jag tog en snabb dusch och satte sedan på mig nya underkläder. Sen drog jag på mig ett par vanliga tygshorts och ett vitt linne.

Justin stod och lutade sig på sin bil när jag kom nerför trappan. Han log stort när han såg mig.
-Hej... mumlade jag och gick fram till honom och kysste honom.
Precis när jag skulle dra mig undan fortsatte han. Han smekte min kind försiktigt med sin ena hand och höll den andra mjukt på min höft medan han kysste mig lungt.
-Vad snygg du är. mumlade han när han släppt mig.
-Tack Justin! Du med!
Jag log generat mot honom och han bet sig i läppen. Sen öppnade han passagerar dörren och gjorde en gest som visade att jag skulle gå in.
-Vilken gentleman du är då! sa jag glatt.
-Alltid! svarade han och blinkade mot mig.
Jag satt mig i bilen och han stängde dörren och gick runt och satte sig bakom ratten.

-Var ärChaz Och Ryan då? frågade jag eftersom det var väldigt tyst hemma hos Justin.
-De följde mamma och handlade. Jag tvingade dem. svarade Justin och flinade stolt.
-Kom vi går upp. sa han sen och tog min hand.
Vi gick upp för trappan och in i hans rum. Jag satte mig på sängen och Justin stängde dörren. Innan han vände sig om från dörren sa han:
-Whitney, du är skyldig mig en tjänst.
han vände sig om och tittade utmanande på mig.
-Allt för dig min Bieber. svarade jag och log.
-Allt?
-Ja, jag gör allt för dig.
-Nice... mumlade han och närmade sig mig.
Han böjde sig ner och kysste mig mjukt. Sen bar han upp mig försiktigt och la mig till rätta i sängen. Han la sig själv halvt över mig och tog undan lite hår som låg i mitt ansikte. Han kysste mig passionerat och jag kysste honom självklart tillbaka. Efter ett tags kyssande kände jag en varm hand på min mage. Jag lyckades att kväva fnittret som var på väg, eftersom jag är extremt kittlig. Hans hand sökte sig längre och längre upp under mitt linne...



Lite sådär wierd på slutet ;)
Men ahh , immorn är det ju valborg, och då ska jag åka till mina kompisar i Örsa och sova hos dem, så kommer inte blogga då :P
Men om ni kommenterar MYCKET så ska jag försöka skriva ett kapitel på söndag när jag kommit hem :)
Bye :*

Kommentarer

elice

Ojojoj :D<33333333333333333

23:08:59 / 2011-04-29 - http://fffinastt.blogg.se/

CAjsa

Fia spännande slut! Skriv de sista kapitlet på söndag , eller ah nästa! :D<3333333333333

23:31:18 / 2011-04-29 - http://bondsomfan.blogg.se/

sara

hahah skriv!:D<3

23:46:55 / 2011-04-29 - http://smilebiitch.blogg.se/

jullan

nu börjar det hända grejer ;) <3333333333333333

07:09:23 / 2011-04-30 - http://underbarasttt.blogg.se/

Amelia

SKRIIIIIIIIIIIIV :D <3

12:54:51 / 2011-04-30 - http://twinii.blogg.se/

cissi:D <33

ojojoj.. nu händer det greejeer! <3

14:08:16 / 2011-04-30 - http://bblondinernaa.blogg.se/

vilma

yeah nu händer de grejjer :D skit bra kapitel! SKRIV MEEEER <333333333

15:47:10 / 2011-04-30

Maja <33 :D

Hahah Jävlar FIA!! :D här händer det grejor jaja skiv mer när du är hemma igen puss! ;D ;;D ;D <333333333333333

12:14:12 / 2011-05-01 - http://zotabruden.blogg.se/

Louise

Så himla bra, IGEN! :D

18:03:07 / 2011-05-01



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu