The Love Of My Life - Kapitel 20

Whitney's perspektiv:

-Jag visste inte att du älskade McDonalds... Det kan man inte tro. sa jag när vi satt i hotellrummet med MdDonalds maten som vi köpt.
Vi kunde inte äta där för det blev kaos bara när vi kom in för att köpa mat.
-Det finns mycket du inte vet om mig shawty. svarade han och lutade sig närmare mot mig över bordet.
Jag förstod direkt att han tänkte kyssa mig,eftersom att han blundade, vilket jag egntligen inte hade något emot. Men eftersom att han hadelurat mig i poolen tidigare, så vill jag busa lite också...
När han var ungefär tre centimeter ifrån mina läppar stoppade jag in en pomme fritt i hans mun.
Han spärrade snabbt upp ögonen.
-Vad är det här? frågade han oroligt och öpnade munnen och tog ut pomme fritten.
Efter två sekunder låg vi båda på golvet och skrattade.
-Haha jag trodde att du hade en jättesmal tunga! fick han fram mellan skrattattackerna. Det gjorde bara så att vi skrattade ännu mer.
-Du är ju knäpp! sa jag och vi drog oss upp från golvet.
Vi åt upp maten och sedan var det filmdags!
-Jag vill se en romantisk film! sa jag och kollade på Justin med hundögon.
-Om du vill det så är det klart att vi ska det! Vilken?
-Hmm Remember Me.
-Okej. svarade han och startade tv'en. Han gick in på kategorin "hyra film" och snart startade filmen.
Han satte sig i soffan och jag satte mig på andra sidan av soffan.

När det började hetta till på filmen kunde jag inte låta bli. När jag skulle kolla på Justin för att se hans reaktion på de heta scenerna så satt han inte längre på sin plats. Han satt nära mig och kollade mig djupt in i ögonen. Jag närmade mig honom ännu mer och snart nuddade våra läppar varandra. Vi kysstes ett tag och jag lät mina armar vila på hans axlar. Jag fick fjärilar i magen av att vara så nära honom. Jag satte mig i hans knä och det kändes som att vi hånglade i tio timmar. Plötsligt ryckte jag till, jag blev skrämd av ett ljud på filmen. Men jag brydde mig inte om det, det enda som fanns i mina tankar var Justin. Nu satt vi och bara kollade på varandra.
-Vill du bli min shawty Whitney? Bara min? frågade han och jag tvekade inte en sekund.
Jag nickade ivrigt och då fick han ett stort leende på läpparna. Han tröck mig närmare honom och vi kramades länge.
Den natten sommnade jag med Justin's arm runt mig och vi låg tätt intill varandra.
Fast jag vaknade mitt på natten av att det knackade någonstans. När jag listat ut att det var på dörren det knackade blev jag livrädd. Eftersom jag inte ville väcka Justin drog jag mig tyst ifrån hans arm.
Jag gick mot dörren och mitt hjärta bultade snabbt. Vem vill något mitt på natten?



Okej, ett kort kapitel idag i know. Så.... Vem tror ni att det är? :)
Och nu är de äntligen tsm! Yeeey :D

Kommentarer

elice

Bra kapiel där Fia, äntligen kysstes dom och äntligen e dom tillsammans! :D<33333333333333

Vet inte vem de e :S <33333333333333333333

MERMEr :D<33333333333333

06:48:38 / 2011-04-06

maja

Fia fortsätt skriv, helt klart bästa kapitlet hitills !! :D du är bäst <3333333

12:33:24 / 2011-04-06 - http://zotabruden.se

vilmaa

äntligen blev de tsm! ingenaning om vem de ä sååå längtar t nästa kapitel!<33333

14:14:01 / 2011-04-06

cissi:D <333

jag tror det är Kyle (:(: han sa ju att han skulle komma tillbaka. ennu ett till kapitel, som var grymt, as usual !♥♥

15:47:36 / 2011-04-06 - http://bblondinernaa.blogg.se/

CAjsa

Kyle säkert... Fia de får inte sluta så!

Bäst asså ! <333333333

16:33:15 / 2011-04-06 - http://bondsomfan.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu