The Love Of My Life - Kapitel 21



När jag öppnade dörren bev jag förvirrad.
I dörröppningen stod en kille i 20 års åldern med en pizza kartong i handen.
-Ursäkta? sa jag och kollade konstigt på honom.
-Är du miss Beckham? frågade han och log som ett fån.
-Ehm... det är jag antar jag.
-En kille skickade den här till dig. sa han och ga mig kartongen sen gick han.
Jag stängde dörren och när jag vände mig om såg jag en trött Justin stå vid sovrum's dörren.
-Vem var det där? frågade han.
-En pizza kille, han gav mig den här!
Jag visade honom kartongen och han såg genast mycket piggare ut. Jag skrattade åt honom och la kartongen på ett bord.
-Ska du inte öppna den? frågade Justin.
-Nej jag vill inte ha.
-Då öppnar jag!
När han öppnade kartongen fick båda en chock.
-Öhh... vad ska det här föreställa.
-Ingen aning. svarade jag medan vi kollade på den hjärtformade pizzan.
-Det ligger ett brev här. fortsatte jag och tog upp brevet.
Jag läste tyst först.

"Hej Whitney. Förlåt för sist, men jag kunde inte låta bli. Ingen får ta min baby. Kom ner till lobbyn när du ser det här. Väntar på dig! Om du inte kommer hit så kommer jag till dig, och då är jag inte så glad. Puss din Kyle"

-Vad står det? frågade Justin.
Jag berättade allt som stod förutom den sista meningen. Det behövde inte Justin veta.
-Han är ju knäpp. Kom så går vi och lägger oss. sa Justin och tog min hand.
-Ehm, jag ska bara på toa. Vänta inte på mig. svarade jag och pussade honom på kinden.
-Som du vill.
Justin gick in till sovrummet och stängde dörren efter sig. Efter ungefär fem minuter gissade jag att han sov, så jag öppnade dörren till hotellrummet och gick in i hissen. Okej , jag stod i en hiss med bara hotpants och ett stort linne, men jag skulle inte ner så länge. Jag ville bara berätta för Kyle att det är över, att jag har Justin nu.

När jag kom ut ur hissen märkte jag att lobbyn var helt tom. Men i ett hörn såg jag honom. Kyle.
Han började gå mot mig och jag måste erkänna att jag blev lite rädd för vad han skulle göra - skulle jag kanske ha tagit med mig Justin?
-Hej baby. sa han försökte krama om mig.
Jag puttade bort honom.
-Kyle. Förstår inte du att det är helt över? Jag vill inte ha dig i mitt liv längre. Snälla låt mig vara.
-Varför det? Varför vill du inte ha mig?! skrek han åt mig.
-Du hade för fan nästan sex med min förra bästavän och du tror att jag vill ha dig tillbaka? Aldrig.
-För det första, vi hade sex.
-Jaha, det gjorde ju saken ännu bättre.
-Och för det andra har det här med Beaver'n att göra. sa han och kollade hotfullt på mig.
-Ja, jag älskar honom! Han har ett hjärta iallafall! Och sluta säga Beaver! Han är min BIEBER. Hejdå. halcskrek jag och började gå mot hissen. Men jag kom inte så långt.
Kyle tog min hand och vände mig. Sen slog han mig i ansiktet.
-Låt mig va idiot! jag drog mig ur hans grepp och sprang in i hissen.

När jag kom upp på rummet var det mörk. Jag gick direkt och la mig i sängen. Precis när jag skulle somna kände jag hand på min mage. Justin kramade mig.
-Har du ont i magen gumman? viskade han i mitt öra.
-Nej. svarade jag.
-Varför tog det så lång tid?
-Vi tar det imorgon.
Jag hade lite dåligt samvete för att jag inte berättat om mitt möte med Kyle för honom. Men han skulle bara bli arg, och jag vill inte ha något sllagsmål. Men jag måste berätta imorgon.


Så :) Tidigt det här kapitlet kom ut :D
Men immorn ska jag sova i skolan med min klass, så är inte säker på om jag skriver ett kapitel då,, Kanske skriver ett till nu. annars får ni vänta tills på fredag :P

Kommentera! :DDDD

Kommentarer

CAjsa

Skriv ett till nu sötnos! :D <3333333333333

22:54:21 / 2011-04-06 - http://bondsomfan.blogg.se/

Elice

Bra med darma Fia!<333333333333

Fan jag kommer inte hålla mig tills fredag :o <333333333333

22:55:44 / 2011-04-06 - http://fffinastt.blogg.se/

diana

skit bra! men asså det måste vara typ nåt blåmärke eller nåt så att justin ser ;) <3

15:51:58 / 2011-04-07

cissi:D <333

shiiiiiiiiit vad grym fia!, som diana sa, hon måste typ ha ett blåmärke eller något kan inte hålla mig tills imorn ! ;o <333333333

16:27:34 / 2011-04-07 - http://bblondinernaa.blogg.se/

jullan

skriv mer!

har läst igenom alla kapitel nu och fia...

du är fan begåvad!

älskar berättelsen!

17:58:04 / 2011-04-07 - http://underbarasttt.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu