The Love Of My Life - Kapitel 10





När jag kom hem var ingen annan hemma så jag bestämde mig för att sätta på tv'n. Jag bytte till MTV och såg på Made ett tag.
När klockan närmade sig 6 gick jag in i mitt badrum och tog ett långt bad. En halvtimme senare var det dags att gå upp och fixa sig. Jag tog på mig vita matchande underkläder och sedan en vit tight tröja. Jag stod i bara tröjan och sminkade mig lite. Smink är inte riktigt min grej, eller jag behöver inte så mycket. Bara mascara, ögonskugga och lite rouge. Jag tog också på lite läppglans.
Precis efter att jag tagit på mig en blå hög kjol ringde min mobil.
Jag tog upp den och på displayen stod det "JBiebz".

-Hej Bieber! sa jag när jag svarade i telefonen.
-Hej Beckham! Du jag tänkte på en sak... sa han och hörde på hans röst att han log.
-Vadå?
-Kan inte vi se på bio istället för att bowla? frågade han entusiastiskt.
-Okej visst! Vilken film?
-Det får du se, men jag hämtar dig om en kvart. Vi ses!
-Ahh, hejdå. sa jag och kollade på klockan. Kvart i 7, shit!

När jag lockade håret kom jag och tänka på att jag kanske fixade mig för mycket. Jag vet inte ens om det va en dejt. Men sen fanns det ju ett annat problem... Kyle.

Tio minuter senare gick jag ut och väntade på Justin. Men istället kom min pappa med sin bil.
-Hej! Vad gör du här ute? frågade han förvirrat när han kom ut ur bilen.
-Väntar på Justin. Vi ska se på film.
-Ni umgås ganska mycket nuförtiden va?
-Ja eller nja, men han är jätte snäll. sa jag och log.
-Ja jag vet , jag har träffat honom. Men jag tror att det är det som är problemet. sa pappa och kollade bort.
-Va vad menar du? Vadå problem?
-Altså att han är för snäll. Whitney, bli inte kär i honom.
-Va? nu var jag riktigt förvirrad.
-Nästan hela världens tjejer är kära i den grabben. Du kan bli sårad. Så jag vill inte att ni är mer än kompisar, okej?
-Men pappa snälla sluta. sa jag och just då såg jag Justins's bil komma på uppfarten till huset.
Pappa vet inte om Kyle. Jag har liksom inte hunnit berätta om honom. Men min pappa är ganska överbeskyddande så jag undrar hur han skulle reagera.

När Justin stannade bilen framför mig öppnade jag och hoppade in.
-Woow... sa han och bet sig i läppen när han såg mig.
-Vad? frågade jag och kollade bakom mig efter något häftigt.
-Du är grymt snygg! sa han efter att ha granskat hela mig.
-Aww tack! Du med!
Han hade på sig en blå jacka, svarta byxor och blåa supras (skor).
-Tack. sa han och blinkade mot mig.
Jag smälte.

Utanför biografen var det fullt med folk. Kenny - som tydligen hade åkt i en bil bakom oss - kom och hämtade Justin. Det var jättemånga fans och papparazzis där. När Justin kom in i biografen kom Kenny tillbaka för att få ut mig.
När jag tröck mig igenom folkmassan kände jag någon slå till mig i ansiktet. Det var inte särskillt hårt men ont gjorde det.

-Vad har hänt shawty?! sa Justin och höll om mig när jag kom in till den nästan tomma bio entrèn.
-Någon slog mig. Men det gick bra. sa jag och kramade om honom. Han var verkligen förstående.
-Varför är det så några här? frågade jag.
-Jag tänkte att vi kunde vara själva när vi ser på bio.
-Mysigt.
-Ja, kom! sa han och drog med mig till en bio salong.

Direkt när filmen började förstod jag att det var hans flm Never Say Never.
Jag kollade upp mot honom och han log.
Efter ett tag när det var lite känsligt och jag började gråta lite tog han min hand och höll i den en lång stund.


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådär :) Tack för alla underbara kommentarer! Seriöst jag blir grymt glad när jag läser dem :)
Fortsätt kommentera så fortsätter jag skriva :D
Men det verkar som om hon gillar Justin lite,, right? ;)

Ska börja på nästa nu ;)
7 kommentarer = nästa kapitel ;)

Kommentarer

vilma

gud va grymt Fia! du är verkligen duktig!:D <333333

20:10:11 / 2011-03-27

Elice

Fia.. fett bra att de va never say never och fett gulligt att han tog i handen :$<33333333

Nu väntar men bara på nästa (a)<33333333333333

20:11:42 / 2011-03-27

cissi:D <333

naaaaw, vad gulligt, nu väntar man bara på nästa ! <3333333333333333333333333333333333333333

20:14:52 / 2011-03-27 - http://bblondinernaa.blogg.se/

SAra

asså shit fia!

Man blir tårögd du skriver fan som en guddina!

Jag har aldrig gillat JB men när man läser detta gillar man han på något sätt ;)

hahah, forsätt skirv orkar ointe vänta på nästa!<33

22:50:13 / 2011-03-27 - http://smilebiitch.blogg.se/

maja <3

haha fia! den äger ju! <3333

16:34:21 / 2011-03-28 - http://zotabruden.blogg.se/

mathilda

du skriver as bra fia! :)

16:35:05 / 2011-03-28 - http://smilebiitch.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu