The Love Of My Life - Kapitel 12



-Whitney! Vakna nu. Du ska åka om två timmar! hörde jag mamma ropa utanför min dörr.
-Mmm. mumlade jag till svar.
Min kudde var blöt av tårar. Men jag kunde ändå inte förstå varför jag grät så mycket. Kyle var ett svin. Men det var just det att han svek mig så hårt. Jag hade tagit det mycket bättre om han bara sa att han ville göra slut.
När jag låg i sängen och väntade på att mina ben skulle dra mig upp ur sängen hörde jag min mobil plinga till.
Jag tog upp den och läste det tionde smset av samma person.
"Whitney ring mig! Jag ångrar det så mycket!"
Jag hade bara svarat på ett sms igår från honom. Där skrev jag bara "Det är slut."
Men Justin's sms hade jag svarat på. I ett som han skickade stod det "Det kommer bli så kul i Bahamas! Du behöver inte packa så mycket, vi ska shoppa ;)" och i ett annat "Jag hämtar dig imorgon klockan 12.00, flyget går 14.25"

Jag började packa ner viktiga saker. Som underkläder, ett par sneekers, nessecär, två par outfits och lite annat.
Sen satte jag på mig ett par jeans och en "I love Justin Bieber" tröja. Bara för att driva lite med honom.
Jag gick ner och tog två mackor och drack lite te.
-Var är killarna? frågade jag mamma som satt i köket och åt. När jag sa killarna menade jag mina bröder.
-Romeo och Brooklyn är i skolan. Cruz är ute och leker.
-Okej. svarade jag och åt upp min sista macka.
I nästa sekund sprang Cruz i helt lerig i köket.
-Whinney! utbrast han och kom springandes mot mig.
-Nej, haha! Cruz! skrek jag och sprang från köket så fort jag kunde.
-Jag vill ha en kram! Kom nu Whit! skrattade han och sprang efter mig.
-Det här är inte kul!
-Jo!
Jag låste in mig på toan och fick en skratt attack.
-Nu förstörde du ju det roliga! sa Cruz och skrattade utanför toan.
-Cruz! Gå och duscha. Whitney , Justin är här! ropade mamma fråmn köket.
-Oh shit! skrek jag.
 
Sen skyndade jag mig ut och öppnade ytterdörren precis när Justin skulle knacka.
Jag skrattade fortfarande väldigt mycket.
-Hej Justin! sa jag och hoppade på honom för att krama honom.
-Eh, hej på dig med! nu började han också skratta.
-Du var glad! fortsatte han.
-Oh yes i am! svarade jag och drog in honom i hallen.
-Du bor riktigt fint!
-Äsch, du bor säkert finare. svarade jag log stort.
-Nej.
-Jo! Men vänta här jag ska bara hämta packningen och fixa håret. Kommer om fem minuter.
-Visst.

Justin´s perspektiv:

Jag följde Whitney med blicken när hon gick upp för trappan.
Helt plötsligt höre jag någon hosta. Jag drog bort blicken från Whitney och fick se självaste Victoria Beckham!
-Oh gosh, hej! sa jag chockat.
-Men hejsan! svarade hon och log varmt mot mig.
-Mamma! Snälla skäm inte ut mig! skrek Whitney från övervåningen.
Jag började skratta lite för mig själv.
-Vill du ha något att äyte eller dricka? frågade Victoria.
-Nej, men tack endå.
-Jag heter Victoria föresten. sa hon och gick fram och skakade hand med mig.
-Ah jag vet, jag heter Justin.
-Jag vet. sa hon och log.
Hon började gå men innan hon gick in i köket vände hon sig om mot mig igen.
-Såra inte min dotter. Hon klarar inget mer sånt. sa hon och vände och gick igen.

-Nu är jag klar! sa Whitney när hon kom nerför trappan.
-Fin tröja du har föresten sa jag och blinkade flörtigt mot henne.
-Ja visst är den gullig! svarade hon och log mot mig.

När Whitney sagt hejdå till hennes mamma och bror åkte vi till flygplatsen. När vi väl var inne i flyget somnade Whitney ganska fort. Hon var så vacker när hon sov, fast annars också såklart. Jag satt med mobbilen ett tag och var inne på twitter. Sen somnade jag också.

-Bieber! Biebz!
Jag öppnade sakta ögonen och såg whitney sitta med ansiktet ungefär två centimeter från mitt. Jag blev lite skrämd och hoppade till.
-Skräms inte! sa jag.
-Ojdå förlåt. Vart Justin rädd? frågade hon skrattande och lipade mot mig.
-Har du typ druckit en energidricka eller något?
-Haha nej! Men jag är typ hyper. Det känns verkligen som om jag är fri.
Jag bara flinade mot henne och sträckte sen på mig.
-Föresten, vi är framme. sa Whitney och jag blev genast piggare.

När vi kom till hotellet visade det sig att ett rum som i bokat hade blivit avbokat av någon konstig andledning. Hela teamet var här, mamma, min manager Scooter, Kenny och några fler.
-Då får två personer dela rum. sa mamma och kollade på mig.
-Justin jag och du kan dela rum. sa hon sen.
-Neeeeej, du kommer bara vilja sova jätte tidigt och jag kommer inte kunna spela tv spel om du ska se på nyheterna. sa jag för att försöka få dela rum med Whitney.
-Ja, du har rätt. sa hon och tänkte ett tag.
-Whitney och Justin kan dela rum! De gör väl ändå samma saker. sa Scooter och jag kollade glatt på Whitney.
-Vill du det? frågade jag Whitney.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Långt kapitel idag :)
Haha mysigt att dela rum ;) Ni får väl se vad som händer sen ;)

Men kommentera så blir jag glad :D

Kommentarer

diana

SKRIV ATT DOM HAR SEX :D

23:12:42 / 2011-03-28

CAjsa

Inget kapitel är för långt fia :D

Älskar storyn fia! SKRIIIIV MEEEER! :D <3333333333333333333

23:16:06 / 2011-03-28 - http://bondsomfan.blogg.se/

Elice

dom ska dela rum! :D<333333333

och precis som Cajsa sa inget kapitel kan va för långt!! :D:D:D<3333333333333

14:35:16 / 2011-03-29 - http://fffinastt.blogg.se/

viilma

bra me långa kapitel ju! :D o du är grym så SKRIV MERA!! :D <3333

15:30:13 / 2011-03-29

manda <3

helt sjukt bra ju!! Att läsa din blogg är ju höjdpunkten på dagen, speciellt när man är sjuk xD fortsätt skriva, för du är för jäkla grym asså :D <333333333333333333333333333333333333333

19:48:31 / 2011-03-29

cissi:D <333

en är grym, och hhahha, vad händer när dom sover i samma rum då? ;) ahahah skriv nuu mera ! att lösa din blogg är ju dagens :P <3333333333333333

20:02:24 / 2011-03-29 - http://bblondinernaa.blogg.se/

vilma igen

när kmr nästa kapitel? lääängtar såå! <33333

20:58:21 / 2011-03-29



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu