The Love Of My Life - Kapitel 13


Whitney's perspektiv:

-Självklart! utbrast jag och log stort.
Jag såg att Justin blev riktigt glad och jag hade svårt att hålla mig för skratt.
-Bra då säger vi så! Får jag gå och äta nu? frågade Kenny som hade tjatat om mat ända sedan vi gick på planet.
-Ja, här får ni nycklarna. sa Pattie och delade ut dem.

-Jag väljer säng först! skrek Justin och sprang in genom dörren till vårat hotellrum.
-Haha, du är precis som ett litet barn! sa jag och gick in.
Sen kom Justin upp bredvid mig och la sin arm på mina axlar.
-Altså jag är ledsen Whitney... Men det finns bara en säng , en dubbelsäng... Vet du vad det betyder?
-Va nej? frågade jag förvirrat.
-Att vi får dela! Och jag kommer väcka dig inatt!
-Okej vi delar, men om du väcker mig mitt på natten så kommer jag att hämnas!
-Hey, vi sticker till stranden! sa Justin och började hoppa runt som ett litet barn.
-Visst. Jag ska bara byta om. svarade jag och skrattade åt honom.
-Ah jag med. Jag tar badrummet.
-Ahapp, var ska jag byta om då hade du tänkt? frågade jag och höjde ögonbrynen.
-Här. svarade han och flinade sen gick han in på badrummet med sina badshorts.

Jag tog fram min lila bikini från min resväska och tog på mig den. Precis när jag skulle knyta överdelen bakom håret kom Justin ut från badrummet.
-Ey Justin! Hälp mig.
-Självklart! svarade han och kom fram till mig.
Jag tog upp mitt hår och han knöt en rosett.
-Tack Justin. sa jag och kysste han snabbt på kinden.
Jag gick för att hämta en handduk och när jag vände mig ocm igen stod Justin som förstelnad och log. Det såg ganska knäppt ut så jag började skratta.
-Justin?
Han ryckte till.
-Va? Ehm aa? fick han fram och sen började han också skratta.

När vi låg på stranden kom flera fans fram och bad om bådas autograf - tjejerna gick till Justin och killarna till mig. När det inte kommit någon på ett tag la jag mig på min handduk och blundade.
Efter ett tag hörde jag något. Jag öppnade ögonen och där låg Justin över mig och log stort.
-Justin skrämms inte! sa jag och brast i skratt.
Jag har skrattat mycket på de denaste dagarna. Det är nog bara för att jag är med Justin, då kan jag verkligen skratta åt allt som inte ens är kul!
-Får jag låna din mobil? frågade Justin.
-Självklart! svarade jag och gav honom min iphone.

Efter att jag solat i ungefär en halvtimme fick jag ett sms (Justin hade badat mest men låg nu bredvid mig på sin handduk). Jag tog upp mobilen och läste det tyst.
"Jahapp, har du kommit över mig så fort? Det står i varje tidning att du dejtar Justin Beaver! Och nu skriver du det där på twitter?! Visst, det jag gjorde var fel. Men trodde inte att du skulle komma över mig efter typ 3 dagar?"
Från Kyle. Vadå twitter?! Nu fattar jag ingenting. Jag har inte uppdaterat min twitter idag?

Jag kollade snabbt min twitter på mobilen. På mitt senaste tweet stod det:
"OMB! jag älskar Justin Bieber grymt mycket!"
Och på ett innan stod det:
"Kan inte sluta tänka på dej Justin! Du är underbar!"
Jag fick en skattattack. Varför vet jag inte. Men trodde Justin verkligen inte att jag skulle lista ut vem som hade skrivit det?

-Jag kommer snart. sa jag till Justin som låg och halvsov.
-Mmm. mumlade han till svar.
Jag gick mot vattnet. På vägen hitttade jag en hink som jag sen fyllde med vatten. Sen gick jag tillbaka till Justin som nu såg ut att ha somnat.
Jag hällde snabbt hinken i hans ansikte och han skrek rakt ut som en tjej. Då började jag verkligen skratta.
-Whiiiiitney! skrek han och började jaga mig.
Jag spranng så snabbt jag kunde men sen ramllade jag i sanden och rullade över på rygg. I nästa sekund ramlade Justin över mig så nu låg han på mig.
-Varför gjorde du så? frågade han och skrattade.
-Varför loggade du in på min twitter?! frågade jag till svar.
-Skulle ha lite kul bara. svarade han och blinkade mot mig.
-Samma här!
-Men det du gjorde var ju inte kul!
-Jo! Men ehm justin... du ligger på mig och alla sitter och glor på oss. viskade jag till honom sen.
Han satte sig upp och helt plötsligt såg vi flera papparazzis. Fan.


Kommentera!
Godnatt :)

Kommentarer

Venera.

meeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr <3333

00:51:25 / 2011-03-30 - http://bieebzstories.blogg.se/

Elice

aww vad gulligt och roligt kapitel! :)<3

Hahah han fick tillbaka xD <333333333



SKRIV MERA!! :D <333333333333

07:11:05 / 2011-03-30

manda <3

SHIIIIT VAD BRA !!!! det här var lugnt det bästa kapitlet hittills!!



so far, SOOOOOOOOOO GOOD !! :) <33333333333333333333333333333333333

09:45:11 / 2011-03-30

Maja <3

bästa kapitlet! haha fia du måste fortsätta skriva vettu! :D :D <333

15:21:37 / 2011-03-30 - http://zotabruden.blogg.se/

viilmaa

haha as bra kapitel! skriv meer! :D <33333

15:45:07 / 2011-03-30

CAjsa

Älskarr din berättelse gmn , skriv mer! :D <333333333333

16:28:49 / 2011-03-30 - http://bondsomfan.blogg.se/

diana

det är jätte bra, men jag glömde nästan bort lite så du får skriva lite snabbare, och det är du skyldig mig! ;) :p <33333

16:36:15 / 2011-03-30

cissi:D <333

faan vad bäst!, gulligt :P <3

16:59:17 / 2011-03-30 - http://bblondinernaa.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu