The Love Of My Life - Kapitel 14



-Oh shit. mumlade Justin och ställde sig upp.
-Dejtar ni? frågade flera papparazzis och tog bilder hela tiden.
-Kyss henne! ropade de till Justin.
-Hörni, vi är bara vänner. svarade han och jag blev lite chockad för han borde inte prata med papparazzis för de gör ofta om det man säger till något helt annat.
Jag tog upp min handduk och tog på mig mina solglasögon och Justin gjorde samma sak.
Sen gick vi snabbt därifrån.

När vi äntligen kom till våran svit var satt Scooter där inne med sin dator.
-Yo, Scoot! sa Justin och såg riktigt glad ut.
Det gjorde däremot inte Scooter.
-Vad är det här? frågade han och visade honom oss en sida med en bild på oss när Justin låg på mej på stranden.
-Öhh... Jag kan förklara. sa Justin och kliade sig i bakhuvudet.
-Okej görså. svarade Scooter och såg uttråkad ut.
-Altså, Jag jagade Whitney. Sen ramlade hon och jag snubblade och ramlade över henne.
-Jahapp den gamla vanliga bortförklaringen. Justin ni är inte vanliga ungdomar! De kan hålla på så på stranden, men ni har folk som följer efter er hela tiden! Och om ni ska hålla på kommer dina fans bli tokiga Justin! Jag är säker på att Whitney redan har fått hotbrev! nu var Scooter arg.
-Altså Scooter vi höll inte på med något sånt. sa jag lite tyst för att försöka lugna ner honom.
-Okej jag tror er, men säg det till media. De kommer inte att tro er. Men Justin jag hoppas att du inte har glömt att du ska på en radiointervju om en timme, och imorgon har du en konsert. Nu är det slut på semestern! sa Scooter och gick ut ur rummet.
Justin stönade högt och slängde sig på soffan.
-Jag hatar när han håller på sådär! Förstör allt det roliga! sa Justin sen.
-Men Justin... Han har ju rätt.
-Ja det är det värsta. Vi kommer inte hinna umgås så mycket nu. Jag har konserter tre dagar i rad. sa han och suckade.
-Äh, det är lungt.Jag följer ju med dig och är bakom scenen! Men hur länge ska vi vara här egentligen?
-Typ en och en halv vecka tror jag. svarade Justin.
-Okej, men då hinner vi ju umgås! sa jag och log stort.
-Okej du har rätt. Vad är klockan förresten?
-Typ fem eller halv sex.
-Okej , jag måste duscha! sa han och gick in till badrummet.

Medan Justin var inne i badrummet gick jag in på datorn. Det stod väldigt mycket om mig och Justin överallt men jag orkade inte läsa det. På min twitter hade några skrivit att de ska döda mig om jag rör Justin. Lite rädd måste jag erkänna att jag blev. När jag såg några andra hot tweets slängde jag ner skärmen på laptopen.
Scooter hade helt rätt. Justin's fans hatar mig verkligen. Och jag och Justin är ju bara kompisar? Undrar vad som skulle hända om vi blev något mer.
Mina tankar stördes av att Justin kom ut från badrummet i bara handduk... Den var slarvigt knyten runt höften och hans magrutor syndes klart.
Jag fick nästan en hjärtattack. Det kändes som att mitt hjärta studsade. EFter två sekunder kom jag på mig själv med att sitta och glo på hans mage. Jag kände hur mina kinder hettade till och jag kollade snabbt bort och hoppades att han inte märkt det.
-Gillar du vad du ser shawty? sa han och blinkade mot mig.
Oh shit.
-Eh, vadå? frågade jag och skrek inom mig.
När jag vände mig om mot honom igen så satt han helt plötsligt bredvid mig. I bara handduk.
-Du behöver inte bli generad Whitney. sa han och la sin hand på mina axlar.
Nu höll jag på att dö.
-Justin... du kanske ska ta på dig lite ehm... kläder? sa jag även fast jag absolut inte ville det.
-Nej, varför det? Du verkar ju gilla det här. svarade han och jag fick ett ännu rödare ansikte.
Okej, nu är jag död.
Och nu låg Justin på golvet och skrattade mer än någonsin.
-Ha ha jätte kul. sa jag och försökte hålla mig för skratt.
-Seriöst du är jätte röd i ansiktet!
-Men det är väl inte mitt fel att du kommer ut nästan naken och sätter dig bredvid mig! sa jag och brast i skratt.
Men helt plötsligt blev Justin allvarlig. Han kröp upp mot mig (han var fortfarande på golvet) och sen satte han sig framför mig och drog mig mot sig och våra läppar närmade sig varandra.


Oh lala ;D Haha lite knäppt kapitel men aja :)
Vad tycker ni då? ska dom kyssas? ;D
Kommentera så vet jag! :) Bye!



Kommentarer

Elice

HAHAH as grymt Fia!!<33333333

Klar dom ska kyssas! :D<333333333333333

MERA MERA MERA! :D<3333

21:36:53 / 2011-03-30

vilma!

shiit nu blir de spännande! Klart de ska kyssas!! :-D <33

21:37:37 / 2011-03-30

sara

haha olahla ;)<3

21:45:25 / 2011-03-30 - http://smilebiitch.blogg.se/

CAjsa

Fia du kan ju inte bara sluta sådär? ;o

Behöver veta resten nu nu nu nu nu!!!!!

Skriv mer!

Älskar den , den är sjukt bra fia! :D <33333333333333

22:33:46 / 2011-03-30 - http://bondsomfan.blogg.se/

mathi

Skriv mer fia de e jätte bra!! :D<3

12:59:24 / 2011-03-31

mathilda

oj de blev lite cp i den övre men de va från mig haha! :)<3

13:00:00 / 2011-03-31 - http://smilebiitch.blogg.se/

cissi:P

ja det är ju klart !!! sluta stoppa mitt i det bästa !;o

älskar deeen !<3333333333333

15:56:55 / 2011-03-31 - http://bblondinernaa.blogg.se/

Maja <3

Fia fortsätt! ;)

Älskar din historia! Asså em gör det ınte :D

Och jag tycker samma som Cissi!!

Du kan ju lixom inte sluta mitt i då blir jag galen! xD

<3333

15:59:07 / 2011-03-31 - http://zotabruden.blogg.se/

felicia

grymt bra fia!!!

klart dem ska:)

19:16:46 / 2011-03-31

Din mamma

Nej Felicia nu blir jag sur!



Nej skoja bara det är Rasmus :) men dom får inte kyssas mer spänning innan! typ ett mord elr nåt :P <33

20:30:16 / 2011-03-31



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu