The Love Of My Life - Kapitel 15

Jag blundade och han kysste mig mjukt. Jag besvarade kyssen och han kysste mig igen. Först hade jag absolut inget emot det eftersom jag faktist gillade honom och när han kysste mig så kädes det som att jag svävade på moln. Men ändå puttade jag löst bort honom.
-Förlåt... mumlade han och ställde sig upp med blicken ut genom fönstret.
-Justin, kolla på mig. sa jag envist och han gjorde som jag sa.
-Det är jag som ska säga förlåt. Jag kan bara inte. fortsatte jag.
-Kyle? frågade Justin och suckade.
-Ja.. bland annat.
-Men du har ju sagt att du inte har några känslor kvar för honom?
-Det stämmer. Men det är inte bara på grund av Kyle. Jag gillar dig Justin. Väldigt mycket. Men jag har redan fått tweet's om att några av dina fans kommer döda mig och sånt. Jag klarar verkligen inte av det.
-Va? Hur kan de göra så?! utbrast Justin chockat.
-Justin du behöver inte säga något, jag vet att du älskar dina fans och jag respekterar det. Det gör jag också. Men vi kan inte vara mer än vänner. Även fast jag vill. Förlåt.
Precis när Justin skulle öppna munnen för att svara öppnades istället dörren.
-Justin! Vi måste åka nu! Men oj oj vad håller ni på med? sa Kenny och skrattade för fullt.
-Pratar. svarade Justin och kollade snabbt mig i ögonen, sen gick han till badrummet igen.
-Jaha, men dåså! Justin kom ner om 5 minuter! Whitney ska du med? frågade Kenny sen.
-Nej jag stannar nog här.
-Okej. svarade han och gick.

Justin kom ut några minuter senare. Han stannade upp och kollade snabbt på mig.
-Vi ses Whit. sa han och gick sedan ut.
Jag slängde mig på sängen med huvudet mot en kudde. Sen skrek jag så högt som jag bara kunde. Även fast mitt skrik kvävdes av kudden så fortsatte jag skrika.
Hur kunde jag?!
Nu kommer han att hata mig! Eller nej kanske inte men han är nog ganska ledsen. Och allt det är mitt fel!

Efter ungefär 20 minuter gick jag upp ur sängen och bestämde mig för att ha lite roligt istället för att bara ligga här.
Jag bytte snabbt om och tog sedan hissen ned till lobbyn. Jag såg en skylt där det stod "spelrum" så jag gick in dit.
I rummet fanns ungefär 20 st ungdomar som spelade spel så jag gick snabbt ut därifrån för att inte bli igenkänd. Sen såg jag en skylt med texten "resturang" och eftersom att jag knappt ätit något idag gick jag dit och beställde mat och satte mig sen vid ett högt bord för flera personer.
Efter att jag suttit där själv ett tag hördes en kill röst bredvid mig.
-Ursäkta men är det ledigt här? först trodde jag att det var Justin men när jag kollade på killen var det någon annan. Någon jag kände riktigt bra...



Förlåt för ett dåligt och kort kapitel men jag har två prov imorgon så jag håller på att plugga samtidgt :S
Men nästa blir nog bättre :)

10 kommentarer för nästa kapitel, det klarar ni ;D <3

(börjar lite med nästa nu :)

Kommentarer

Rand (a)

Seriöst,jag verkligen älskar de du skriver! :*<333

20:49:05 / 2011-03-31

vilmaa

as bra kapitel! Skriv meeeeer!<3333

20:51:22 / 2011-03-31

Elice

De va bra kapitel Fia men jag tror jag kan veta vem de e ... :P<3333333333333333

MERRA :D

20:54:35 / 2011-03-31

CAjsa

läg ut mer fia , de kan bara inte sluta där!! :OOO <333333333333

21:27:30 / 2011-03-31 - http://bondsomfan.blogg.se/

diana

ofta det är någon hon känner? hoppas bara att det inte är kylee................

21:54:54 / 2011-03-31

maja

älskar

11:40:51 / 2011-04-01 - http://zotabruden.blogg.se/

maja

din

11:41:41 / 2011-04-01 - http://zotabruden.blogg.se/

maja

historia

11:41:59 / 2011-04-01 - http://zotanruden.blogg.se/

maja

fia, så fortsätt nu!! :D :D <3333

11:42:29 / 2011-04-01 - http://zotabruden.blogg.se/

vilma

as bra kapitel!<3333

20:05:52 / 2011-04-01



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu