The Love Of My Life - Kapitel 2

Jag gick upp ur min säng som jag suttit i och kollade mig i spegeln.

-Oh shit! sa jag kanske lite onödigt högt.

Men mitt hår var jätteruffsigt. Så jag bestämde mig för att ta en dusch.

 

När jag duschat klart hade det redan gått en halv timme, jag är ganska seg på att duscha...

Sen (bokstavligt) så gick jag in i min garderob, för jag har en walk-in-closet, och letade efter en fin klänning eller något att ha på mig.

När jag satt i min garderob öppnas plötsligt dörren till mitt rum , lite rädd måste jag erkänna att jag blev. Jag var ju i min garderob så jag såg ju inte heller vem det var.

-Vem? frågade jag.

I nästa sekund kommer Cassie in i min garderob med ett stort leénde.

-Saknat mig? frågade hon.

Innan jag han svara så svarade hon själv på sin fråga.

-Klart du gjort!

Jag ignorerade det hon sagt och kramade henne istället.

-Du skulle ju komma om 20 minuter? frågade jag.

-Ähh jag tänkte att du kanske hade tråkigt så jag tog en tidigare buss.

-Okej vad... ehm omtänksamt? sa jag och skrattade lite.

Ibland kan Cassie vara ganska snäll , fast hon är oftast bitchig. Men jag gillar henne faktist. Eller ibland iallafall.

-Så... vad ska lilla Whitney ha på sig?

-Seriöst så har jag ingen aning! Måste verkligen åka och shoppa snart.

-Okej men jag tycker att du ska ha din svarta skinn jacka och en typ blommig halsduk och kanske ett linne under? Och svarta byxor. sa Cassie och log stort.

-Ahh det kan funka! sa jag och tog fram min jacka och en halsduk.

-Kan jag ha den här halsduken? frågade jag.

-Perfekt!

-Vad ska du ha på dig? frågade jag när jag höll på att ta på mig ett par byxor.

-Jag tog inte med något... tänkte att jag kanske kunde låna av dig?

-Jadå. Kolla där borta, det finns säkert något fint till dig där. svarade jag och pekade mot andra sidan av min 5 meter långa garderob.

 

 

 

När Cassie hittat något att ha på sig och vi hade sminkat oss och fixat håret så gick vi ner och ut till min Range Rover. Jag kan ju själv inte köra så min chaufför, Joe, skulle skjutsa oss. Joe är min livvakt också. Fast det behövs inte alltid så han kommer bara när jag ringer honom.

-Hej tjejer! sa Joe glatt när jag och Cassie kom in bilen.

-Yo Joe! sa jag och både Cassie och jag började fnittra för vi vet att han inte gillade när man sa så.

-Mycket kul. Så vart ska ni ikväll då?

-På en fest , men det har jag ju redan berättat. svarade jag och bilen startade.

-Då åker vi då! sa Joe och vi körde mot festen.

 

När vi stannade utanför ett stort hus med en jättestor trädgård full med folk så gick jag och Cassie ur bilen.

-Det här kommer att bli så kul! sa Cassie entusiastiskt.

Sen hörde vi flera skrika : Oh my god, det är Whitney Beckham! Sen började de springa mot oss. Great!

-Ah verkligen! svarade jag Cassie ironiskt.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska gå och lägga mig nu :)

Vet att uppdateringen är sämst men jag skriver av min bok nu i början för jag började skriva den här berättelsen i en skrivbok. Det är ganska tråkigt att skriva av måste jag säga , men aja :P

Bye  :*


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu