The Love Of My Life - Kapitel 3

Helt plötlsligt var vi omvringade av flera killar och tjejer.

-Whitney kan jag få din autograf?! frågade nästan alla samtidigt. Vissa killar frågade om jag var singel och sånt. Jag stannade och skrev några autografer, sen tryckte jag mig genom folkmassan till min och Cassies vän Lizzie. Cassie följde tätt efter mig.

-Hej Liz! sa jag när jag kom fram till henne.

-Hej "miss Beckham". hon försökte härma några killar som just kallat mig det.

Hon lyckades inte så bra med att härma dem så vi skrattade bara åt det sen kramade jag henne.

 

Efter att jag skrivit ungefär 40 autografer ute vid parkeringen så var det bara en liten tjej kvar av alla de som trängts om att få min uppmärksamhet.

-Hej sötnos, vad heter du? frågade jag flickan, hon kan inte ha varit mer än 8-9 år.

-Isabelle. svarade hon blygt.

-Vilket fint namn du har! sa jag och log ett varmt leénde mot henne.

Sedan skrev jag en extra fin autograf till henne. Hon blev överlycklig och jag kramade henne. Sen skuttade hon iväg till grannhuset. Lycklig.

Det är för personer som henne jag orkar vara Whitney Beckham. Eller göra det jag gör iallafall.

 

Jag började gå in mot festen som var i full gång. När jag gick förbi killar så bussvisslade dem och frågade om jag ville dansa, jag log bara ett fejk leénde mot dem och gick vidare. Det här kändes inte som en bra fest. Det stod öl flaskor överallt, och vissa badade i poolen med kläderna på. Jag borde inte vara här.

Efter ett tag hittade jag dem jag letade efter. Cassie, Lizzie och några killar. Jag gick till dem och Lizzie vinkade glatt.

-Whitney var har du varit? Vi har haft så kul! sa Cassie och vinglade till.

-Cassie du är full. Vad har du druckit?! jag kollade surt på henne och väntade på svar.

-Oj, ta det lungt, en cola och kanske nåt mer... Svarade hon och skrattade för ingenting.

-Det gick inte att stoppa henne, hon sa att hon var törstig och ville ha mer. berättade Lizzie för mig och suckade.

-Men shit...

-Ey bruden! Ta det lungt! Det finns dricka till dig med. Fast det finns ännu mera hemma hos mig, du kanske har lust att följa med mig gullet? frågade en jätteful kille som samtidigt ställde sig upp bredvid mig och la armen på mina axlar.

Jag puttade snabbt bort honom.

-Rör mig inte! skrek jag och han backade.

-Whitney, innan ni går vill jag bara presentera min pojkvän Chad. sa Lizzie samtidigt som en lång och snygg kille sträckte fram handen emot mig.

-Kul att äntligen träffas, Liz har berättat mycket om dig! sa killen som antagligen var Chad.

-Ahh trevligt! Bara bra saker får jag hoppas. sa jag och vi skrattade lite alla tre.

-Men hejdå Lizzie, och Chad. 

 

Jag drog med mig Cassie till parkeringen, hon var ganska borta för hon sa ingenting. Sen tog jag upp min mobil och ringde Joe.

-Ja hallå?

-Hej Joe, kan du komma och hämta oss? Cassie är full... igen.

-Jag kommer om tre minuter! svarade han och la på.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Så , nu fick ni ett till kapitel :)

men nu är jag så trött så jag måste gå och lägga mig , Godnatt!

 

BTW: för er som inte visste det , den här berättelsen kommer att handla om Justin Bieber också :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu