The Love Of My Life - Kapitel 5

 

Lizzie presenterade mig för killen som satt bredvid Chad. Han hette Kyle Griffin.Vi kom bra överens och bytte efter ett tag mobil nummer. Han sa att han inte gick på den här skolan (det förklarar varför jag inte sett honom förr), han var bara här för att hälsa på hans kompis, altså Chad.

Resten av skoldagen gick snabbt. På engelskan när vi egentligen skulle läsa en bok så satt jag istället och sms'ade med Kyle. Han var riktigt charmig.

Men efter skolan kom Joe och hämtade mig och jag fick genast annat på tankarna än Kyle, eftersom Cruz gick runt och hängde i min arm hemma och sa att jag var världens bästa storasyster kunde jag inte tänka på något annat än vad lyckligt lottad jag är som fick så söta småsyskon. När han hade släppt mig efter ett tag pussade jag honom på pannan och skyndade sedan upp på mitt rum för att byta om till matchen. Jag tog på mig en vit tröja  och höga svarta byxor.

 

När vi satt i bilen på väg till arenan plingade min mobil. Jag tog upp den och såg att jag hade ett nytt sms.

"Träffas på middag immorn? xx Kyle"

Jag fick ett leénde på läparna och skrev ett svar.

"Ska jag tolka det som en dejt? ;) xx Whit"

Jag läste igenom smset fyra gånger innan jag tröck på sänd.

När bilen stannade gick vi in bakvägen och letade efter våra V.I.P platser. Vi hittade dem efter ett tag och jag satte mig längst ut med Cruz på min vänstra sida. Den andra platsen bredvid mig var ledig så jag la min Louis Vuitton väska där.

Eftersom matchen skulle börja om 20 minuter tog jag upp min ipod ur väskan och satte på mig mina hörlurar. Jag tog på låten "No BS" med Chris Brown. Jag satt och sjöng med i låtem och efetr andra refrängen hörde jag hur någon harklade sig bredvid mig. Jag tog av mig mina hörlurar och  kollade upp och såg en kille med svarta solglasögon på sig.

 

-Ursäkta men jag tror att det här är min plats. sa han och jag fattade först inte vad han menade.

-Aha oj förlåt. jag förstog sedan att han menade min väska som stod på platsen bredvid.

Jag flyttade den och han satte sig ned.

-Justin. sa han och sträckte fram sin hand.

-Whitney.

-Fint namn. sa han flörtigt.

-Tack. svarade jag och log ett varmt leénde mot honom.

Jag kollade på min mobil och märkte att jag fått ett svar från Kyle.

"Självklart! Eller om du vill? ;) xx Kyle"

Jag rodnade och svarade.

"Då säger vi det då :) xx Whitney"

Jag kände mig iakttagen och kollade upp från min mobil mot Justin. Nu hade han tagit av sig sina solglasögon.

Det kändes som att jag kände igen honom. Jag fick bara lov att fråga...

-Ursäkta, men är du Justin Bieber? frågade jag fundersamt.

-Det är mitt namn. svarade han stolt.

-Jaha, kul att träffas! Vad gör du här egentligen?

-Ska uppträda i pausen. Du då?

-Min pappa spelar. svarade jag.

-Aha, vem är det då? frågade han.

-David... Beckham. svarade jag och ett leénde lyste på hans vackra läppar.

Har jag föresten nämt hur snygg han va? Visst Justin Bieber är snygg på bilder och sånt, men i verkligheten... shit man bländas nästan av hans utseénde.

-Men gud vad coolt! Han är grym! Men då är ju du Whitney Beckham, min lillasyster älskar din tv serie!

-Det är mitt namn! sa jag och försökte härma Justin.

Han ignorerade mig och fortsatte prata.

-Kan jag få din autograf? Min syster skulle bli så glad!

-Naw,ja det kan du få.Men jag kan träffa henne någon gång om du vill! Jag älskar småbarn! sa jag entusiastiskt.

-Ja vill du verkligen det? Då är vi två, jag älskar också barn!

-Frågar du ofta om andras autografer? skrattade jag och tänkte på att det var faktist självaste Justin Bieber som frågade om min autograf, okej till hans syster men ändå.

Han bara skrattade åt mig. Sen hände det något på planen så både jag och Justin vände våra blickar dit.

 

Spelarna kom ut på planen och strax började matchen. Jag och Justin satt och pratade med varandra hela tiden. Vi var inte ett dugg intresserade av matchen. Jag märkte lite i ögonvrån att det var tomt på planen. Sen hörde jag en röst i högtalarna.

-Och nu får vi välkomna Justin Bieber som ska sjunga USA's nationalsång!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jag fixade en bild till det här inlägget också :) Den första är på Whitney's outfit, den andra på Justin och den tredje på arenan de är på :)

Yees, nu har äntligen JB kommit in i berättelsen! Me like :) Men undrar vad som kommer hända med Kyle...

Det får ni bara veta om jag får minst tre komentarer från olika personer på det här inlägget :)

Det är liksom inte kul att skriva om ingen säger om den var bra eller inte!

Aja godnatt :*


Kommentarer

Elice

SKRIV MERR!! :D:D<33333333333333333333333

22:17:17 / 2011-03-22 - http://fffinastt.blogg.se/

maja <3

SKRIV MERRRRRRA ! :D :D <33333333333333

17:24:36 / 2011-03-27 - http://zotabruden.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu