The Love Of My Life - Kapitel 7



-Vadå? frågade jag Justin nyfiket.
-Jag har ett stort problem... Jag är här i LA nu, och jag har ingen att äta lunch med. Så skulle du kunna hjälpa mig med det? frågade han.
Jag fattade först inte vad han menade.
-Va? Är du i LA?
-Ja!
-Och du vill att jag ska hjälpa dig att hitta någon att äta lunch med? när jag sa det började Justin skratta jätte mycket. Jag fattade ingenting.
-Nej knäppgök. Jag undrar om du vill äta med mig? sa han när han samlat sig från sin "skratt-attack".
-Jaha! nu började jag också skratta.
-Men jag går i skolan vet du väl. fortsatte jag sen.
-När slutar du?
-Halv två, mina lärare jag skulle ha haft på senare lektioner är sjuka och lediga.
-Bra, jag hämtar dig utanför din skola tjugo i två. Okej?
-Deal! svarade jag glatt.
-Vi ses.

Vi la på och jag gick tillbaka in i klassrummet.
-Vem var det? frågade Kyle när jag satt mig bredvid honom.
-En kompis, jag ska äta lunch med honom idag. svarade jag och log stort.
Han tog min hand i sin under bordet.
-Han är bara en vän. Jag lovar. sa jag sen och kysste Kyle på kinden.
Han log varmt mot mig och vi började jobba.

Jag gick ut till parkeringen och kollade efter Justin. Jag såg honom inte någonstans så jag satte mig på en bänk för att vänta.
Efter ungefär två minuter hördes en massa skrik och jag trodde att det var jordbävning eller något. Men sen såg jag en bil svänga in mot parkeringen med säkert ett 40-tal tjejer springandes bakom bilen. Justin var alltså här.

Bilen stannade 15 meter framför mig och tjejerna flockades runt bilen. En stor man kom ut ur bilen. Han tryckte sig igenom folkmassan och kom fram till mig.
-Du är Whitney Beckham va? frågade han.
-Ja.
-Justin kunde inte ta sig ut ur bilen, men jag är hans livvakt Kenny. sa den stora mannen och sträckte fram sin hand.
Vi skakade hand och han bad mig följa med honom. Vi försökte ta oss förbi alla tjejer. Tro mig, det var svårt.
-OMG! Det är Whitney Beckham! skrek en tjej och då började de trängas runt mig också.
Kenny tryckte bort dem så jag kom fram till bilen. Jag öppnade bakdörren och hoppade in. Där satt Justin och log mot mig.
-Hej Justin! sa jag och kramade honom.
-Gud vad jag har saknat dig Whitney! Även fast vi inte känner varandra så bra, men det får vi ta och ändra på!
-Ja självklart! Men vart ska vi? frågade jag sen.
-Det får du se. svarade han och blinkade mot mig.
Jag märkte att jag blev generad. Shit jag får inte börja gilla Justin nu. Så kan jag inte göra mot Kyle.

-Pizza hut? frågade jag överaskat när vi stannade på parkeringen utanför pizza hut.
-Ja, gillar du inte pizza eller? svarade Justin och flinade.
-Klart att jag gillar pizza! Men det finns väl papparazzis och fans där?
-Nej, jag har bokat alla bord.
När Justin sa det kunde jag inte hålla mig för skratt. Varför jag skrattade vet jag inte.
-Kom nu. sa han och tog min hand.
Hela min kropp ryste till. Det gör den aldrig när Kyle rör vid mig. Shit det här får inte hända...

-Vad vill du ha? frågade han när vi satt oss vid ett bord för två.
-Jag vet inte pizza kanske? sa jag och båda började skratta.
-Men vilken sorts pizza? frågade han sen.
-En hawaii pan pizza då. svarade jag.
-Låter gott jag tar samma.
Efter ett tag kom en servitris och vi beställde.

Vi pratade om hans turné ett tag. Och sen fick vi våran mat. Vårat samtalsämne byttes sedan till mitt liv.
-Så..har du någon pojkvän? frågade Justin eftersom att jag frågat honom samma sak tidigare, eller om han hade någon flickvän. Men innan jag hann svara fick jag ett sms.
-Vänta. sa jag.
Jag tog upp mobilen och på displayen stod det "MyBoy", Kyle altså.
"Hej baby, har du kul med din kompis? Saknar dig! Du kan komma till mig sen om du vill ;)"
Jag svarade snabbt.
"Jag har jätte trevligt! saknar dig med, kommer kanske sen."
-Det var han. sa jag sen och kollade upp på Justin.
-Va, vem?
-Min kille. svarade jag och hans ansiktsutryck ändrades snabbt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tack för kommentarerna på förra kapitlet! Man blir verkligen glad när man läser det!
Men ah , nu fick ni kaapitel 7 , hope you like it!

Och glöm inte att kommentera!


Kommentarer

Elice

problem för Whitney :P<333333333333333

21:06:16 / 2011-03-24

diana

hon måste dumpa kyle!

16:12:26 / 2011-03-25

amanda

haaha jag håller med diana :P hon passar MKT bättre med justin :P



Annars sjukt bra som alltid <33333333333333333333333333333333333333333

22:21:56 / 2011-03-25

maja <3

fortsätt skriv ! assså jag bara läser, läser och läser :D <3333

17:36:30 / 2011-03-27 - http://zotabruden.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu