The Love Of My Life - Kapitel 8



Justins perspektiv:

Jahapp. Då var alla chanser borta. Hon hade redan en kille. Världens sötaste, underbaraste och finaste tjej var upptagen. Jag hade svårt att stoppa tårarna när jag satt i mitt rum på hotellet och kollade ut över kvällshimlen. Jag hade låtsas vara glad för hennes skull efter att hon sa det. Men jag var allt förutom glad. Fast jag vet att hon kommer bli min en vacker dag. Jag bara vet det.

Whitney's perspektiv:

-Hej Kyle. sa jag kort när han öppnade sin ytterdörr.
-Du kom! Vad glad jag blir! sa han entusiastiskt.
Han drog in mig och när jag tagit av mig min jacka så tryckte han upp mig mot väggen och kysste mig passionerat.
-Kyle... sluta. sa jag och puttade bort honom.
Han struntade i vad jag sa och fortsatte.
-Sluta! sa jag igen och puttade bort honom hårdare.
-Vad har jag gjort? frågade han oskyldigt.
-Men shit, man kan ju inte bara hoppa på någon sådär?
-Men Whitney, du är inte någon. Du är min flickvän.
-Det spelar ingen roll. Jag är inte på humör.
-Gud vad tråkig du är! Men vi kan se på film om du vill? sa han och tog min hand.
-Ja det kan vi.

Vi gick in till hans rum och jag satte mig på sängen.
-Vilken vill du se? frågade han sen.
-17 again? svarade jag och försökte få fram ett leénde till honom. Det var svårt. Även fast jag var kär i Kyle så känns allt så bra med Justin.
-Okej, den är bra.
Han satte på filmen och jag kunde inte sluta tänka på Justin. Hans leénde, hans ögon. Hela han gjorde mig svag. Men man kan inte vara kär i två samtidigt. Det går bara inte. Jag har Kyle nu så jag ska vara glad. Men jag kan inte släppa Justin. Jag kände hur huvudvärken brände av alla tankar. Jag stängde mina ögon och efter bara några sekunder blev allt svart och jag började drömma en oförglömlig dröm.

-Jag älskar dig. sa Kyle och kysste mig.
Vi stod ute på en brygga med delfiner runt oss. Allt var perfekt.
-Jag älskar dig också Justin. sa jag och kom sedan på att jag sa fel namn.

-Whitney? Är du vaken? hörde jag Kyle fråga.
-Mmh. mumlade jag.
-Du sa Justin i sömmnen. sa han förvirrat.
-Va gjorde jag? Vad konstigt.
-Ja.
-Vad är klockan?
-23.15, du sov i två timmar.
-Oh shit! Jag måste hem. sa jag och skyndade mig upp från hans säng.
När jag gick nerför trappan tog jag upp mobilen och ringde Joe och bad honom hämta mig. Jag måste egentligen ringa och säga till mina föräldrar eller Joe om jag är ute efter 11, eftersom 0det händer mycket i Los Angeles och att vara känd gör ju inte saken bättre.
Joe hämtade mig och jag gick upp och satte mig vid min laptop. Justin var inne på msn.
"Hej! det var kul idag!" skrev jag till honom.
Han svarade snabbt.
"Hej shawty! Oh yes det var najjs!"
"Haha, Shawty? Vad gulligt!"
"Jag vet ;)" Skrev han och jag visste inte om han flörtade med mig eller inte.
"Hur länge stannar du i LA?" skrev jag efter ett tag.
"Så länge du vill att jag ska stanna :) Haha nej men i två veckor ska vi vara här i Californien och ha konserter"
"Najjs! Vi måste träffas någon mer dag!"
"Ja, jag ska på några intervjuer imorgon men jag är ledig på kvällen, lust att bowla eller något? :)"
"Låter kul! Ska vi säga kl 7? :D"
"Hämtar dig då. Men nu måste jag gå. Har gjort en sak på min managers twittter och han märkte det nyss...Han är arg så jag måste springa nu! Men vi ses :)"
"haha ses!" svarade jag och stängde av datorn.

När jag precis höll på att sommna hörde jag något konstigt ljud. Nästan som knackningar. Sen öppnades dörren och ur mörkret kom Cruz och kröp upp i min dubbelsäng.
-Whinney, jag är rädd. Sa han och jag såg tårar i hans ögon.
-Men lilla gubben, kom! jag tog upp mitt täcke och han kröp under.
-Vad är du rädd för? frågade jag samtidigt som jag kramade om honom.
-Spöken. svarade han kort.
-Men Cruzy, det finns inga spöken så det är inget att vara rädd för.
-Jo! Jag har sett en gubbe i mitt rum.
-Sov nu.

Jag kunde inte somna. Stackars Cruz. När jag var liten såg jag också flera svaga gestalter. Ingen trodde mig. Men jag är säker på att de var där. Men det har växt bort nu. Det är skönt. Men Cruz kommer säkert få lida a det i några år till och vara rädd. Jag var livrädd. Det här har jag aldrig berättat för någon men jag har ingen att berätta sånt för. Kyle skulle inte bry sig, Lizzie skulle inte tro mig och absolut inte Cassie. Justin känner jag inte så bra så jag vet inte om jag litar på honom än.
Jag sommnade och drömde om Justin igen. Mitt hjäta sa att han var helt rätt. Men hjärnan hindrade mig hela tiden från att följa mitt hjärta. Jag har redan Kyle.



-----------------------------------------------------------------------------------------------
Haha lite wierd där i slutet xD
Men vad tycker ni ,ska hon dumpa Kyle för Justin?  Justin är ju mycket snällare mot henne iaf.

Kommentera!!

Kommentarer

Elice

Gör som du själv vill, men de e riktigt bra fia! <3333333333333

16:59:41 / 2011-03-26

manda <3

Najjjs !! :D stor kärlek till dina texter fast det vet du säkert redan :P Tack för en underbar dag älskling <33333333333333333333333333333333333333333 världens bästa film asså :P

21:51:06 / 2011-03-26 - http://zweeetz.blogg.se/

CAjsa

Hon måste dumpa han!!!!!!!!!!!!!!! :D <33333333333333

22:11:23 / 2011-03-26 - http://bondsomfan.blogg.se/

maja <3

klart hon ska!? vem vill inte ha JB som kille? <333 :D

17:43:05 / 2011-03-27 - http://zotabruden.blogg.se/

cissi:D <333

hon ska dumpa honom ! <3333333333

18:26:20 / 2011-03-27 - http://bblondinernaa.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu