The Love Of My Life - Kapitel 9


Nästa morgon när jag vaknade var Cruz borta.
Så jag gick upp och tog på mig ett par blåa shorts och en skjorta.

I skolan träffade jag inte Kyle på morgonen för vi hade inte samma lektioner. Chad hade inte heller det så jag och Lizzie satt vid ett bord och pratade.
-Vad ska du göra idag då? frågade Lizzie.
-Bowla. svarade jag och hoppades på att hon inte skulle fråga vem jag skulle bowla med. Eftersom att jag visste att hon har Bieber fever.
-Med vem då? Kyle?
-Nej, en kompis.
-Vad heter han eller hon då? frågade hon nyfiket.
-Justin. svarade jag och kollade bort.
-Aha, är det någon som jag känner?
-Typ. jag bet mig i läppen för att inte börja skratta.
-Efternamn?
-Bieber.
Nu började Lizzie skrika.
-Är du helt seriös?! skrek hon och hela klassen kollade på oss.
-Ja varför skulle jag inte vara det?
-Men shit Whitney! Jag måste få träffa honom! Snälla! frågade hon skrikande.
-Lizzie var tyst! sa våran lärare men Liz brydde sig inte.
-Ja om du så gärna vill det så kan jag väl fråga honom. sa jag och hon hoppade på mig och kramade mig.
-Du är bäst Whitney! Snälla kan vi byta liv? Jag vill också känna kändisar! Eller jag känner ju en! nu skrek hon inte lika högt iallafall.
-Lizzie, kändisar är precis som oss, nästan.
-Nej, eller kanske som dig men det beror ju på att du ÄR känd!
-Var tysta annars får ni gå ut! sa våran lärare strängt.
-Men shit, Whitney berättade just för mig att hon känner Justin Drew Bieber och du ber mig vara tyst?!
Nu började våra klasskompisar fråga mig hur jag känner han och sånt. Vissa tjejer frågade mig om hans nummer. Jag struntade bara i dem.

Efter matten mötte jag Kyle i korridoren.
-Hej baby! sa han och omfamnade mig.
-Hej babe. 
Jag kysste hon på kinden och drog mig ur hans famn.
-Jag har brottom. sa jag och gick snabbt därifrån.
 
Efter en lång dag slutade jag äntligen kl 15.30. Precis när jag skulle gå in i bilen så ropade Kyle på mig.
-Whitney! Vänta!
Jag stod kvar utanför bildörren och väntade på honom.
-Ja? frågade jag när han kom fram till mig.
-Det är party imorgon hos en kille i mitt basketlag. Du kommer va?
-Har du fått kompisar så snabbt? frågade jag för att reta honom lite.
-Jag har gått i den här skolan i typ två veckor? Klart jag skaffar kompisar!
-Okej, vilken tid?
-Klockan åtta. Kommer du? frågade han och kramade mig.
-Jag har nog inget bättre för mig. Men jag måste åka nu, ska bowla med Justin. sa jag och kom på att jag inte borde ha sagt det.
-Justin?
Jag ignorerade honom och gick in i bilen.
-Ja min kompis. Hejdå. sa jag och stängde bildörren.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kort kapitel. Men det va ju ngt ialllafall :)
Jag var förresten på JB's film Never Say Never idag , och det var den bästa film jag någonsin sett. :DDD
Men godnatt !

5 kommentarer = nästa kapitel ;)


Kommentarer

Elice

De van ju ett bra kapitel Fia! :D<333333333

Nu tycker jag alla ska komentera!! :D<33333333333

23:33:31 / 2011-03-26

diana

Men han blir ju nästan avundsjuk på justin..?

16:16:54 / 2011-03-27

Amelia

Grym berättelse!

16:24:05 / 2011-03-27 - http://twinii.blogg.se/

maja <3

skriv mer! <33 :D

17:46:33 / 2011-03-27 - http://zotabruden.blogg.se/

maja <3

haha fia du sa inte från olika personer! xD xD <33333333

17:46:53 / 2011-03-27 - http://zotabruden.blogg.se/

manda <3

meeeeera :D !!!!! <333333333333333333333333333333333333333

grymt inlägg

18:02:18 / 2011-03-27

viilma :D

SKRIV MEEEER!!! :D det är riktigt grymt fia!! <3333

18:44:18 / 2011-03-27

CAjsa

FIA! SKRIV MER FÖR I HELVETE!

Har läst igenom hela de som du lagt ut tre ggr... xd

<333333333333

19:09:11 / 2011-03-27 - http://bondsomfan.blogg.se/

mathilda

Fia fortsätt du är grymt duktig! :)

19:10:29 / 2011-03-27 - http://smilebiitch.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu