The Love Of My Life - Kapitel 16


-Kyle? Vad gör du här?! frågade jag surt.
-Vadå har du köpt hotellet eller? Semester kanske? svarade han ironiskt.
-Jag vill inte ha något med dig att göra, gå bara här ifrån.
-Nej. svarade han kort.
-Nehe då går jag då. jag lämmnade bordet och gick in i hissen.
Precis innan hissen stängdes kom Kyle in.
-Varför har du inte svarat när jag ringt eller på mina sms? frågade han och kom närmare mig.
-Jag har ju redan sagt att jag inte vill ha något med dig att göra!
-Jag tror att du vill det. sa han och försökte flörta tror jag.
-Men nej! Du är en idiot Kyle! Jag hatar dig! skrek jag åt honom och precis då stannade hissen så jag gick ut.
Jag skyndade mig sedan in på rummet så att inte Kyle skulle hinna efter.
 
-Hallå? ropade Justin när han kom in i vårat rum.
-Justin! utbrast jag och hoppade upp från soffan och slängde mig i hans famn.
-Oj... ehm har det hänt någet eller? frågade han och skrattade lite åt mig.
-Nej jag är bara glad! svarade jag och pussade honom på kinden.
-Okeej. Vad har du gjort när jag var borta då?
-Typ inget. Haft tråkigt. Kan vi inte hitta på något? klockan är bara 21.00.
-Ahh, vi kan spela xbox? Frågade Justin och log stort.
-Ja visst! svarade jag och log lika stort.

Efter att vi spelat xbox i ungefär en halvtimme knackade det på dörren.
-Jag kan öppna. sa jag och gick mot dörren.
När jag öppnade den fick jag bara lust att smälla igen den. Men jag hann inte eftersom han satte sin fot emellan.
-Kyle gå. sa jag kort.
-Nej, inte förän du har förlåtit mig.
-Aldrig. sa jag och försökte trycka igen dörren.
-Du är för envis... sa han och tog tag i mig.
Han drog mig intill sig och förökte kyssa mig. Jag skrek rakt ut.
I nästa sekund kom Justin springande.
-Låt henne va! skrek han till Kyle.
Han fick loss mig från Kyle och jag ställde mig bakom Justin.
-Hörru Beaver det där är min tjej! sa han och kollade hotfullt på Justin.
-Jag kommer aldrig att vara din! skrek jag som svar.
-Dra härifrån. sa Justin och spånde knytnävarnna.
-Oh vad rädd jag blir. nu började Kyle gå mot mig.
Justin ställde sig i vägen. Och först nu såg jag hur lika de var - lika långa, samma hårfärg, samma klädstil.
Helt plötsligt slog Kyle Justin rakt i ansiktet. Justin slog tillbaka. Då gav Kyle tillslut upp.
-Jag kommer tillbaka, sa han och gick därifrån.
-Oh my god! Justin förlåt! sa jag och kollade på hans röda ansikte.
-Whitney det var absolut inte ditt fel!
-Jo!
-Men sluta! Det här går över snart. Han var ju skit svag. sa Justin och skrattade lite ironiskt.
-Vill du ha is? frågade jag.
-Nej, kom vi går och lägger oss. sa han och tog min hand.

När vi bytt om och fixat oss på toan kröp vi ner bredvid varandra i dubbelsängen.
-Godnatt shawty. sa han och pussade min panna.
-Godnatt JBiebz. svarade jag och blundade.
-Förlåt Justin. mumlade jag innan jag sommnade med Justin i tankarna.


Haha ett till idag (Y)
Men nu måste jag sova :*
Kommentera så får ni kanske nästa imorgon :)




Kommentarer

Elice

förstod att de va kely ;)<33333333

Men fett bra kaptiel lite drama sådär ;)<333333333

07:03:24 / 2011-04-01

maja

Asså dumåste värkligen skriva mer fia ! asså jag måste få höra hur de går med Justin och hur allt annat går med Kyle... :D måste få mer!! <3333

11:49:16 / 2011-04-01 - http://zotanruden.blogg.se/

Rasmus <3

Fia!!!! Justin måste bli tsm me den där tjejen!!! fixa ihop det här nu!! <3 :D

13:46:42 / 2011-04-01

Venera Zhigolli

MER !!!!

14:30:09 / 2011-04-01 - http://bieebzstories.blogg.se/

Elice

Kyle * :P<33333333333333333

20:43:31 / 2011-04-01

vilma

haha Rasmus verkar gillart! :P men as bra kapitel skriv mer!! :D <33333

22:23:30 / 2011-04-01

cissi:D <333

shiiiiiit vad spännandee! jag älskar´n :D <3333333333333

23:14:48 / 2011-04-01 - http://bblondinernaa.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu