The Love Of My Life - Kapitel 37



Då började jag självklart as garva. Justin blev förvirrad och kollade på mig med sina vackra ögon.
-Vad?
-Haha inget, men jag är kittlig... svarade jag och försökte sluta skratta.
-Jag vet... sa Justin och fick ett stot leénde på läpparna.
-Nej Justin sluta! svarade jag eftersom jag förstod vad som väntade.
-Jag ska inte göra något!
-Bra.
-Eller jag kan göra något annat... sa han och kysste mig igen.
Våra tungor möttes och allt blev mer och mer passionerat.
Helt plötsligt störde Chaz oss genom att öppna dörren. Justin kollade inte dit. Han kysste min hals istället.
-Hyr ett rum... sa Chaz och skrattade.
-Det här ÄR mitt rum smartass, vi är upptagna, gå. svarade Justin mellan kyssarna på min hals.
-Ha så trevligt, men Justin... Säg till om du behöver låna något, du fattar nog vad jag menar. fortsatte Chaz.
Justin tröttnade och kollade upp mot Chaz irreterat.
-Chaz, gå ut och stäng dörren efter dig. Nu! sa han högt och jag fick lov att hålla mig för skratt.
Chaz skrattade bara ännu mer men han gjorde som Justin sa.
-Var va vi? frågade Justin sen och vände blicken mot mig.
Jag ignorerade hans fråga och kysste honom mjukt. Med mina händer lekte jag med hans lena hår.

Vi låg i hans säng och strulade i ungefär en kvart. Men sen avbröt jag och gick av honom ( jag låg på honom).
-Justin, jag är hungrig. mumlade jag.
-Jag med, vi går ner och äter. Då får du träffa min mamma första gången! svarade han entusiastiskt.
-Okej, har du en hår borste?
-Ehm aa. Vadådå?
-Kan jag låna den? Mitt hår ser säkert ut som skit just nu. svarade jag och skrattade.
-Självklart! svarade han.

När jag hade borstat håret och Justin bytt om så gick i till köket.

Justin's perspektiv:

-Hej mamma! utbrast jag när jag såg min mamma stå vid spisen och laga mat.
Jag sprang fram till henne och kramade henne.
-Gud vad jag har saknat dig Justin! svarade hon när vi slutat kramas.
Whitney stod bara och log vid dörröppningen så jag tänkte att det var dags att presentera henne.
-Whitney kom! sa och vände mig om mot henne.
-Mamma, det här är Whitney Beckham, min flickvän. Och Whitney, det här är Pattie Mallette, min mamma. fortsatte jag.
-Vad kul att träffa dig! Justin har berättat mycket om dig! sa mamma och skakade hand med Whitney.
-Detsamma Ms Mallette! svarade Whitney och log stort.
-Men lilla sötnos, du behöver bara kalla mig för Pattie!
Whitnet log till svar.
-Mamma, vi är hungriga, är det okej om vi tar något att äta? frågade jag.
-Självklart! Men jag håller på med spagetti och köttförssås. Det är snart klart. svarade mamma.
-Okej, vi går ut och väntar, var är Chaz och Ryan förresten?
-De sa något om att de skulle ut och leta efter tjejer. Ring och fråga.
-Okej, älskar dig! sa jag och drog med mig Whitney ut på altanen.

-Vad gullig du är mot din mamma Justin! sa Whitney när vi satt oss i varsin solstol.
-Hon är värd det.
-Aww!
-Ey, ska jag ringa grabbarna?
-Ahh gör det. svarade Whitney och jag tog upp min iphone ur fickan och slog in Chaz nummer och tröck på högtalare.
-Bieeeebeeeer! svarade han i telefonen.
-That's me! sa jag och flinade.
-Vad vill du Bieber? frpgade han.
-Inget, undrar bara var ni är?
-Vi tog en promenad, och vi fick några nya kompisar!
-Nice!
-Jag tycker ni ska komma ut och möta oss! Klockan är bara 8. sa Ryan som nu tagit över Chaz mobil.
Jag kollade på Whitney och hon nickade.
-Visst, vi ska bara äta först, ses. svarade jag.
-Bye! hörde jag Ryan säga innan jag la på.
-Justin kan jag gå såhär? Altså i bara shorts och linne. frågade Whitney och kolade på mig.
-Du kan nog låna en tröja av mamma, för den där är ganska genomskinlig, och jag vill inte att ehm... Ryan ser så mycket. sa jag och Whitnry började skratta.

Efetr att vi ätit och Whitney fått låna en svart kofta av mamma gick vi ut. Chaz hade sagt att de var vid en park, så vi gick dit. Och precis som han sa så såg vi honom och Ryan stå och prata med typ 5 personer. Tre killar och två tjejer. När vi kom närmare stannade Whitney plötsligt.


Förlåt för bad update men bättre sent än aldrig right?
Kommentera!

Kommentarer

cissi:D <333

meeeeeeeeeeeeeeeer ! <3333333

16:11:22 / 2011-05-05

elice

grymt fia.lici vill ha mer!<3333333333333

16:24:27 / 2011-05-05 - http://fffinastt.blogg.se/

maja

haha Bra Fia grymt! :D Juste jag tror att dom 2 killarna kan vara dom som typ försökte göra nått mid whitney i ett tidigare kappitel ;) <333

16:46:15 / 2011-05-05 - http://zotabruden.blogg.se/

CAjsa

As bra fia :D:D:D:D

Spännande i slutet lixom , jag håller med maja , de är nog dom. Fia eftersom att de har varit dålig uppdatering tycker jag att de ska komma ett til idag de är du skyldig oss! :D<33333333

17:05:01 / 2011-05-05 - http://bondsomfan.blogg.se/

vilma

as bra fia!! skriv mer nu!! :D fett spännande de blev!! :D <333333

21:57:45 / 2011-05-05



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu